NASIL ZAYIFLARIM? KORE DİYETİ NASIL YAPILIR? SAĞLIKLI KİLO VERMEK




Eveeeet . Uzun zamandan sonra buradayım😇


Bugün sizlere Kore diyetinden aynı zamanda nasıl sağlıklı şekilde kilo kaybederiz bunlardan bahsedeceğim.



Öncelikle uyarılarımı yapmak istiyorum.

Eğer herhangi bir sağlık sorununuz varsa (Vücudunuzda eksiklikler varsa yada şeker tansiyon gibi bir hastalığınız varsa) dediklerimi uygulamayın. Ben doktor yada diyetisyen değilim.Sadece sağlıklı yaşam ve kilo verme hakkında çok araştırma yapmış ve de bir kaç kitap okuyup bilgi edinmiş bir kızcağazım :D (Tabi Kumamonda diyebiliriz :3).


Evet ... Şimdi Nasıl Yapılır Bu Kore Diyeti? Başlıyorum 😍


Maddeleri Sıralamadan önce ; Arkadaşlar bu bilgileri edinmemde Koreli bir ablamda yardımcı oldu . Gerçek Kore bilgilerine değiniyorum haberiniz olsun istedim. 👄

🍴 Korelilerin Altın Kuralları 🍴
  1. Diyete başladıktan sonra asla tuz yok.
  2. Aynı şekilde asla şeker de yok.
  3. Ekmek zaten hiç hiç yok.
  4. Yemekler genellikle haşlama tarzı ve yağ ya da şeker oranı düşük yiyecekler.
  5. Porsiyonu azaltmak için tabak seçimi hep küçük olmalı.
  6. Ve bizim hiç uygulamadığımız ve ilk duyduğumda çok tuhafıma giden altın kural ise; Yemek yemeye başladığında dakika tutmak ve 5 dakikadan sonra yemeyi kesmek.
  7. Mutlaka günlük bol su içmek (Aç karnına)
  8. Akşam 7'den sonra hiç bir şey yememek.
  9. Ve son olarak evde dahi olsanız spor yapmak.



Bana soracak olursanız Korelilerin kurallarının doğru yönleri var fakat yanlış yönleri de var. Herhangi bir diyet yaparken amaç zayıflamak olduğu için ,enerji oranı az gıdalar tüketmeye çalışırız. Enerjiyi az aldığımızda ve spor yaparak onu harcadığımızda amacımıza ulaşmış oluruz. Aldığımız gıdalar kenara depolanmaz aksine vücudun ihtiyacı olduğu için yakmaya başlar.



Korelilerde yanlış olarak gördüğüm şey çok fazla sınır koymaları. Buradan nasıl bu kadar çabuk ipince olduklarını anlayabiliriz fakat ne kadar sağlıklı bir vücuda sahipler orası da tartışılır.

Ben okuduğum sağlıklı yaşam kitabıyla kilo verdim diyebilirim. Ama arada sırada Korelilerin sırlarından da yararlandım. 🍉


Valla benim amacım onlar kadar ince ve sıkı olmak. Diğerlerine göre onlar gibi olmak sıska olmak ama bana göre öyle değil. Eğer Kpop idolleri gibi olursak ne giysek yakışır arkadaş ben bunu istiyorum. Anlıyorsunuz beni değil mi 😭





Mesela Bir Lisa Gibi



Ya da Bir Rose Gibi



Ya da Nana ??😝


Sadede gelelim. Şimdi kendimin de uyguladığı altın kurallara geçiyorum.

Yememeniz Gerekenler 
  1. Un ve undan elde edilmiş her şey
  2. Şeker ve şekerden elde edilmiş her şey
  3. Hazır gıdaların hiç birisi
  4. Ayçiçek ve mısır yağı (Yağ olarak mümkünse gerçek tereyağı ya da zeytinyağı)

Ne yiyeceğim ben dediğinizi duyar gibiyim :D. Endişelenmeyin tüm meyve ve sebzeler bizim 🍇🍊🍎🍒🍑
Size biraz ilham versin diye yiyebileceğiniz şeylerden de bahsedeceğim.
Mesela içinde istediğiniz kadar sebze bulunabilecek olan bir salata🍆🍅🍊
Ya da meyve salatası 🍒🍑
Evde pişirilmiş sebze yemeklerininde hepsini yiyebilirsiniz.
Süt ve et ürünleride serbest
Mesela ben sık sık acıktığımda krep yapıyorum ve yine sıklıkla sütlü meyve tüketiyorum.

İstediğiniz bir kaç meyveyi soyup doğradıktan sonra mixere atın ve daha sonra sütle beraber karıştırın. Meyve ve sütü ben göz kararı koyuyorum sizde öyle yapabilirsiniz ve son olarak içine çok az tarçında koyun tabi seviyorsanız 💕. Ben tarçını Maranki'den kullanıyorum. Buraya tıklayarak sizde satın alabilirsiniz

Şimdi kurallara geçiyorum.(Baya bir beklettim😇)

Yapmanız Gerekenler 👄
  1. Mutlaka her gün şöyle içinde her şeyin ve en önemlisi de yumurtanın olduğu bir kahvaltı yapmak (Unutmayın sabah saat 06-09 arası vücudumuz ne yesek yakar. Tabi siz yine de diyetinizi bozmayın
  2. Yemeklerden önce limonlu ılık su içmek.(Limonun yağ yaktığı kanıtlanmıştır arkadaşlar🍊🍊)
  3. Günde en fazla 3 öğün yemek ve en az 4 saat arayla yemek. (Kan şekerini düşürmemek için 2 saatte bir yemek yerseniz şeker dengenizi bozmuş olursunuz. Bu bilgileri Ümit Aktaş'ın kitaplarından öğrendim. Bunun gibi ve daha fazlasını öğrenmek isterseniz diye kitabın fotoğrafını ekleyeceğim😄)
  4. Akşam 7'de yemek yemeyi kesmek. (Tarçınlı süt ya da tarçınlı yoğurt tüketebilirsiniz eğer kendinizi tutamazsanız.)
  5. Günlük bol su içmeye özen gösterin , aç karnına içmeyi unutmayın.
  6. En önemli maddeye geldik. Mutlaka ki eczaneden probiyotik satın alın ve bunu tüketin. (Probiyotik normalde vücudumuzda üretilen yaralı bir bakteri türüdür. Tüm bağırsak ve sindirimi bu küçük bakteriler yönetir. Gluten en büyük düşmanlarından bir tanesidir. Bu yüzden un ve undan elde edilmiş hiç bir şey tüketmiyoruz çünkü kilo vermemizi engelliyor bu bakterilerin yokluğu👯)
  7. Evde dahi olsanız günde en az 30 dakikanızı spora ayırın.(Normalde hiç spor yapmıyorsanız basit hareketlerle ve 15 dakika gibi bir süreyle başlayabilirsiniz. Günlük daha fazla enerji daha fazla kalori yakımı demektir unutmayın😇)


Bu sağlıklı yaşam konusuna bir girsem, bu yazı bitmez arkadaşlar. Daha fazlasını aktarmak istiyorum elbette ama benim bilgilerimde sınırlı kalıyor. Bu yüzden Ümit Aktaş,Maranki,Canan Karatay ve İbrahim Saraçoğlu gibi sağlıklı yaşam hakkında bilgi veren doktorları inceleyin derim. Göreceksiniz hayatınız değişecek.Zaten sağlıklı beslenmeye geçtiğinizde otomatik olarak zayıflamış da olacaksınız. Çünkü doğadaki hakiki yiyecekler çok yağlı ya da çok şekerli değil.Şimdilik benden bu kadar , okuduğunuz için teşekkür ederim. Eğer bu metodları uygulayıp sonuç alırsanız mutlaka ki bana bildirin👯💜


Sağlıklı yaşamda ve kilo vermemde yardımcı olan kitaplar
  

Buraya tıklayarak satın alabilirsiniz.


Buraya tıklayarak satın alabilirsiniz.


ve son olarak sizlere destek olsun diye Koreli idollerin fotoğraflarını yüklryeceğim. Sizlerde yapabilirsiniz,hepinize güveniyorum😇

Seolhyun'un Önceki Hali





Seolhyun'un Sonraki Hali


Y

Ben şok ben iptal.....







Başka bir önce sonra fotosu





Buda sonraki hallerinden 🌈.Sizce de çok mükemmel değil mi? 😍



+BONUS

😍😍😍😍😍




BİZDE YAPABİLİRİZ!!! YESUNG'UNDA DEDİĞİ GİBİ "FIGHTING"








Taglar
Nasıl Zayıflarım?
Sağlıklı Nasıl Kilo Veririm?
Kore Diyeti Nasıl Yapılır?
Nasıl kilo veririm?









Yorumlar

  1. Bi kpop idolü olamam belki ama deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben araştırdım bulamadım istediklerimi sabah öğlen akşam ne yemeliyiz

      Sil
    2. Ben 18 yaşındayım yarı güney Kore yarı türküm annem Koreli babam türk 46 kiloyum arkadaşlarım çok zayıf sın çok güzelsin herşey sana yakışıyor diyolar seviniyorum am bir yandan neden 50 kilo değil im diyorum🤣🤣😂

      Sil
    3. Bence oruç tutalım

      Sil
  2. Admin diyeti yaptın mı ve başarılı oldu mu en fazla kaç kilo verdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba evet yaptım ve 6 kilo verdim

      Sil
    2. inşallah bendede işe yarar teşekkürler :*

      Sil
    3. Yaparsan haberim olsun fıstık ❤️

      Sil
    4. ne kadar sürede kilo verdiniz

      Sil
  3. Ne kadar sürede u kilo verdin söylermisin 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok merak ettim.

      Sil
    2. Ben zamanı çok takip etmedim çünkü diyet babında yapmamıştım. Sağlıklı yaşam diyerek başladığım için 🙂 2-3 ay sonra baya 3-4 kilo gitmişti ama önemli olan yağdan gitmesi ya ve de bu beslenme şekline devam edince oturuyor tamamen hep aynı kalıyorsunuz ve sağlıksız yağlar olmadığı için vücutta bir şekile giriyor . Abur cubur la 53kenkiyle böyle beslenmenizreki 53 aynı olmuyor yani. Ben hep aynı kiloyum 51.5 kiloyum şu an da da fakat eskisi gibi ne göbeğim var nede popom yere yakın hahaha. İlk 6 kiloyu 1 yıl içinde çoktan vermiştim fakat bir zaman sonra yine bozdum 53 Ken çok çirkindim yine başladım 3 kilo verdim sadecee 50 oldum ama o kadar güzel oldu ki vücudum.. Sizinde darısı başınıza. Zamana çok takmayın. Sağlıklı besledikten sonra ve de spor, vücut eskisi gibi olmayacak.

      Sil
    3. Şey merhaba 50 kiloymuşsun peki boyun kaç öğrenebilir miyim?

      Sil
  4. Şekersiz kahve içebilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama neskafeyse selülit yapar

      Sil
    2. Admin ben 13 yaşındayim. 1.73 boyum 58 kilom var ama 50 olmak istiom. 2 yıla kdr kilo verebilirim değil mi?? Yani liseye kdr. Ben sadece 2 öğün yiyorum. Akşam sebze yeşillik, sabah yumurta veya limonlu su. ...:)

      Sil
    3. bende 13 yaşındayım boyum 162 kilom 50 iyi midir sizce?

      Sil
    4. 45 olmak istiyorummm

      Sil
    5. Ben 13 yaşında 1.67 boyunda 59 kiloyum. Ama belim ince. Kalın olan tarafım bacaklarım ve kollarım. Ben bu diyeti denemiştim, hiç spor yapmadan bir hafta da 2 kilo vermiştim. Sonra doğum günüm falan oldu tekrar aldım. Tekrar deniycem umarım daha iyi bir sonuç alabilrim.

      Sil
  5. 1 haftada kaç kilo verilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani benim için şöyle oldu ilk 1-2 haftada vücut alışma sürecinde olduğu için birde bir yandan bağırsakları güclendirmeye çalışıyoruz biliyorsunuz, tartıda bir farklılık olmadi ama ben görünüş olarak değişmiştim

      Sil
  6. Ne kadar sürede verdin 6 kiloyu? Bir de verirken plato dönemine girmedin mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plato dönemi nedir hayatım? Ben bilmiyorum 😔

      Sil
  7. Çok kolay kilo alan ve veren biriyim mesela ramazanda 6 günde 6 kilo verdim ölüyodum az kalsın sonra orucu bıraktım zaten bırakınca daha fazla kilo aldım şimdi onları vermek istiyorum inşallah işe yarar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar çabuk kilo alıp vermenin sebebi, kilo verirken yağdan değilde vitaminlerden vermek. Vitaminler vücuttan eksilince tartıda kilomuz az çıkıyor ama aslında yağ oranımız aynı kalıyor. Bu dengeyi sağlamak için kesinlikle yemek yemeyerek kilo vermeye çalışma çünkü vitamin alır almaz yine eski haline döneceksin. Yağdan vermek istiyorsan yazdığım diyeti uygulamaya çalış ve de sporu ihmal etme 💋❤️

      Sil
  8. Çok kolay kilo alan ve veren biriyim mesela ramazanda 6 günde 6 kilo verdim ölüyodum az kalsın sonra orucu bıraktım zaten bırakınca daha fazla kilo aldım şimdi onları vermek istiyorum inşallah işe yarar

    YanıtlaSil
  9. Kilo verme uygulamaları işe yarar mı acaba 39 kiloyum ama bacaklarım çok tombul bu yüzden sinir oluyorum eyer böyle bir uygulama varsa yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Boyun kaç öncelikle? 39 az bir kilo gibi geliyor kulağıma ^^. Ondan ayrı eğer basen den yada üst bacaktan kilo alıyorsan Gluten hassasiyetin olabilir ya da herhangi bir metabolizma sorunun Çünkü bunlarda sorun yaşayanların kilo aldığı yerdir bacak ve basen kısmı. Kesinlikle un ve gluten yeme birazda basen ve bacak incelme hareketleri yap. Bak görürsün aralıksız 15 gün yaptığında farkı göreceksin ❤️

      Sil
  10. Ben 52 kiloyum 1,60 boyum var 46-47 olmak istiyorum ama sadece diyet'teki probiyotik kullanmasam ama diğerleri yapsam 40 günde ne kadar kilo vere bilirim lütfen dermisiniz. Ha bide bu konu dışı 😅olabilir ama bi öneri denir bilemem ama buna da bir şey derseniz sevinirim 2000li yim boyum uzarmı kilo verince? Şimde'den teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyunun uzaması genlerine bağlı ve kemiklerinin kapanıp kapanmamış olmasına bağlı. Eğer uzatmak istiyorsan yüz ya da voleybol basketbol gibi sporlar başla ❤️ ayrı yeten insan spor yaptığında ve sağlıklı beslendihinde tartıda ki kilonun hiç bir anlamı olmuyor mesela ben şu an 52-53 kiloyum ama herkes daha zayıf gözüktüğümu söylüyor çünkü gluten almıyorum ve spor yapıyorum. Bu beni sıkılastirdigi için daha küçük gözüküyorum. Yok sen illa vermek istiyorum dersen diyeti uygula ve Probiyotikin bağışiklik ve metabolizma ile ilgisi var. Bana sorarsan ben kullanmalısın derim ❤️

      Sil
  11. 49 kiloyum 168 boyundayım bacaklarımı inceltmek istiyorum ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bacaktan kilo alıyorsan büyük bir ihtimalle gluten hassasiyetin ya da bağırsaklarinda bir sıkışıklık var. Çünkü bağırsaklar yağı emme erdiğinde direk bacaklara basen bölgesine yolluyor. Sana gluten bırakmanın Probiyotik içmeni ve bacak basen hareketleri yapmanı öneriyorum İstikrarlı olursan 1 aya ya da 15 güne değişimi fark edersin zaten 💋

      Sil
    2. Merhaba benim boyum 160 45 kilo yum 30 kilo olmak istiyorum ama akrabalarım ve arkadaşlarım bana 30 kilo gibi görünüyorum diyorlar ben biraz korece konuşabiliyorum

      Sil
    3. Kore diyeti ni denicem

      Sil

  12. şekersiz çay içebilir miyiz?

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. Bende bal yiyorum aşırıya kaçmadan yiyebilirsin bence 💋

      Sil
  14. Probiyotiki kaç yaşından tükete biliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Probiyotik bir ilaç değil zaten vücudumuzda olan doğal yararlı bir bakteri Bağırsak ta sindirimi kontrol ediyor Fakat zararlı yiyecekler ve paket yiyecekler, ilaçlar Probiyotikleri yok ediyor. Bu yüzden kilo alıyor ve hastalıklara çabuk yakalanıyoruz. Her yaş içebilir diye biliyorum. Eczaneden alırken kaç gün kullanmalıyım ve yaşım şu kadar zararı olur mu gibi soruları sorabilirsin ama zararı yok ♥️

      Sil
    2. Probiyotik içemiyorsan kefirin içinde var diye biliyorum. Kefir yağ yakma da yardımcı oluyor ve metabolizmayı çalıştırıyor. Marketlerdekiler ne kadar yararlı bilemem ama evde de yapabilirsin. İnternette nasıl yapılacağı hakkında yazılar ve videolar var. Marketten alacaksan eğer meyvelilerden alma çünkü içine tatlandırıcı (Hepsinde olmayabilir. ) ve şeker koyuyorlar. Eğer bir yanlışım varsa kusura bakmayın bildiklerimi yazdım :)

      Sil
  15. Bende kilo vermeyi çok istiyorum kilom beni çok rahatsız ediyor çevrem benimle dalga geçiyor dışarı çıkmak istemiyorum alışveriş yapmak istemiyorum 😖ama verdiğin bilgileri deneyeceğim umarım işe yarar ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatım lütfen ilk kendini sev. Kocaman bir kız olanda küçücük bir kız olsa da kendi değerlerini göz önüne getir. Senden but tane daha yok ve dış görünüş sadece maddi bir şey. Kendi iç huzuruna kimsenin el uzatmasıma izin verme. Kilon mu var? Bu seni alakadar eder. İlk önce bunu kabul et ve kendine telkinler ver. Ben zayıfım ben sağlıklıyım. Kaç kilo olmak istiyorsan onu söyle kendine. Bilinçaltı neye inanırsa biz onu çekeriz çünkü 💋 kendine inan. En yüksek yere kadar çıkabilirsin ❤️💜 yaparsin sen!

      Sil
  16. öncelikle sayfan gerçekten çok güzel, uzun zamandır aynı kilodayım ve bundan da şikayetçiydim... ama bu senin sayfana denk gelene kadardı, sayfan insanlara pozitif bir enerji veriyor. her şey için teşekkür ederim! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Sana enerji verdiysem ne mutlu bana ❤️💚. Egzersizde sıkılasmada çok ise yarıyor onu da denemelisin unutma 💞

      Sil
    2. https://saglikkurleridiyetleri.blogspot.com/2019/10/1-haftada-hzl-kilo-verme.html

      Sil
  17. İyi bir şey yapmaya çalışmışsınız bunu takdir ederim , tecrubeleri paylaşmak iyi bir şey. Ancak burada size güvenip soru soran insanlara uzman edasıyla kesin direktifler vermeniz çok yanlış. Bir kaç kitap okumak insanlara neyi yiyip neyi yemiceğini söylemek için yeterli değil. Bu işi alanında uzman kişilere bırakmanızı öneririm , neticede insanların sağlıkları söz konusu. Her insanın vücut yapısı ve metabolizması farklıdır. İyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 👋🏻 tabi ki de çok haklısınız . Estağfurullah zaten ben doktor ya da diyetisyen değilim. Kendimde ise yarayan şeyleri paylaştım bu hastalığı olmayan kişiler de ise yarar diye düşünüyorum ki ben bu bilgileri yazımda da önerdiğim kitaplardan öğrendim Hani deneme yanılma yolu değil zaten bunları bir doktor yazdı ve bende ondan öğrendim ^^. Onun bilgilerini yazdım ve birazda kendim hakkında açıklama yaptım. Cevap vermeye gelince zararlı olarak bildiğim şeyleri yapmayın dedim ama bunları da kafamdan uydirmadim kitaptan öğrendim

      Sil
  18. Peki bunları kaç yaşındaki kişiler yapabilir?? Örneğin çocuklar biliyosunuz ki korelilere çok ilgi duyuyorlar ve aralarında onlar gibi olmak isteyenler var. Eğer çocuklar da yapabilirse kaç yaşındakiler yapabilir?? (Cevaplarsanız sevinirim😊)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tatlım.. Bende bu sağlıklı beslenmeye girmeden önce bunu merak etmiştim ve kitabın yazarına mail attım. Herkes böyle beslenebilir hatta şeker hastalari bile bu yöntemle iyilesebilir dedi. Bu sağlıklı beslenmek zaten diyet değil 💚

      Sil
  19. Okula ne götürebiliriz neler yapabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin hakkında hiç bir şey bilmiyorum hani şunu yap bunu yap demem yanlış olabilir ama sadece bir öneriyse salata ya da sebze meyve üzerinden bir şeyler yapabilirsin diye düşünüyorum ^^

      Sil
  20. Ben sabah kahvaltısı yapmıyorum alışkanlık olmuş yumurtadanda nefret ederim o yüzden sabah kahvaltısı yapmayıp sadece öğle yemeği yesem olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 👋🏻 yani olur mu olmaz diye bilemem tabi ki de. Ben sadece okuduğum ve denediğim şeyi biliyorum. Kahvaltınin çok önemli olduğunu biliyorum. Kendini alıştirabilirsen eğer kendine en büyük iyiliği yapmış olursun bence 💚 önerdiğim kitapları alıp oradaki tariflerden yararlanabilirsin. Sadece yumurta değil çünkü 💙

      Sil
  21. Boyum 163, kilom 53 😢 6 ay önce 46 kiloydum. ALTI AYDA 7 KİLO ALDIM OFFF! STRESTEN ÖLÜYORUM SANIRIM! Ama artık kendime hakim olmalıyım. 45-46 ya geri düşmeliyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ sadece sayısal olarak bakıldığında oranların normal gibi ama görünüşün nasl ve ya neden kilo aldın bilemiyorum, sen daha iyi bilirsin. Acaba yağdan mi kilo aldın yoksa sadece şişkinlik mi? Birde egzersiz olmadan iyi gözükmek pek mümkün değil. Belki de 53 kilo olmana rağmen eğer egzersiz yapıp kendini sıkılastirirsan iyi görünümü yakalayabilirsin. Bu sadece benim fikrim. Eğer vermek istiyorsan illa ki egzersiz artı bu söylediğim yöntemleri bir dene bir bak. Birde stress için önerdiğim kitaplarda çay tarifleri var ve yatmadan önce youtube da stress atmak için rahatlatıcı müzikler var onları da dinleyebilirsiniz ♥️

      Sil
  22. Ben 1.53'üm ama 53 kiloyum bir türlü veremiyorum şu kiloyu yaaa😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapacağım admin?

      Sil
    2. Günlük olarak nasıl besleniyorsun? Sağlıklı yani sebze et üzerine mi yoksa şeker karbonhidrat üzerine mi? İlk önce neyi yediklerini gözünün önüne getir. Sonra nereden kilo aldığına dikkat et. Göbekse şeker, basen ve üst bacaksa sindirim ile ilgili yani emilimle ilgili kilo alımı diye biliyorum. Mesela bende gluten alerjisi var ve bir nevi sindirim problemi olduğu için basen ve bacaktan kilo alıyorum bu yüzden sindirimi hızlandıran şeyler yiyorum ve Glutenden uzak duruyorum. Önerdiğim kitaplar varya orada çok güzel beslenme programları var ve hiç doğmayacağını düşünme. Ben kefilim yani kitaplara♥️. Birde kilo vermek yaktığın enerji ile alakalı ya, sebze et meyve türü beslendiğinde otomatik olarak şeker ve karbonhidrata göre daha az kalori almış olacaksın ve yavaş yavaş kilo vereceksin. Tabi yemek yediğin saatlerde çok önemli. Yani ben buraya daha yazsam çok şey yazarım haha. O yüzden kitabı almanı tavsiye ederim yok diyorsanda verdiğim tavsiyelere uymaya çalış derim ❣️

      Sil
  23. Benim bacaklarım kalın ve göbeğim var. Görünüşümü değiştirmek istiyorum. 54 kiloyum amacım 46 kilo ve nefsime hakim olamıyorum sürekli yiyorum. Kaç kere diyet yaptım hiç biri başarılı olmadı. Bu sefer yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle ya sürekli yemek yemek istiyorum

      Sil
    2. Sürekli yemek yeme hissi bende de vardı ve çok savaştım gerçekten ve üzerine bende gluten alerjisi olduğu için ekmek hamur işi vs yediğimde çok şiddetli mide ağrısı ile geri dönüyordu bana ve de şişkinlik. Ciddi anlamda durmalıydim ama sürekli tatlı yeme hissiyatı vardı ya da yemek yeme hissiyatı. Sıkılmıştım artık... Daha ayrıntılı bir şekilde yazı yazmayı düşünüyorum bu konu hakkında. Şeker dengesiz olduğunda o sürekli açlık vazgeçilmez hale geliyor. Habire bahsediyorum biliyorum ama tüm bilgilerinin kaynağı ve hayatımı kurtaran bu önerdiğim kitap olduğu için sana da onu öneriyorum. O kadar fazla bilgi var ki içinde. Bunun hakkında hemen bir yazı yazacağım oraya bekliyorum seni. Tavsiye olarak da ilk şekerli şeyleri kesmeni söylüyorum sana. Kan şekerin dengeli olursa açlık hissetmezsin ve bunu dengeleyen yiyecekler var en başta da tarçın. Şeker yemek istediğinde ilkin meyve ye mesela ben öyle yapmıştım. Yazıma bekliyorum çok uzun bir konu çünkü 🎈🌸

      Sil
  24. Ben geçen yıl 63 kiloydum şuan kilo aldım 73 kiloya çıktım boyum 1.60 50 kilo olmak istiyorum ama sürekli yemek yemek istiyorum sence okul başlamadan en azından 57 filan olabilirmiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bende şu şekilde oluyor kilo aldığımda, birincisi unlu gıdalar yediğimde daha halsiz ve yorgun oluyorum. Sürekli yemek yeme hissi , tatlı yeme hissi bende de oluyor Fakat bu glutene alerjim olduğundan mı bilmiyorum açıkçası. Sağlıklı beslenmeye başladığımda ilk bir hafta benim için çok zor oluyor çünkü alıştığın ve ya sana kolay gelen yiyecekleri hemen yemek istiyorsun :(((( . Bunu aşmanın yolu da iradeden geçiyor benim için. İlk bir hafta boyunca kendimi tutuyorum. Gerçekten yemiyorum ama öyle bir parça yiyeim falan yok. Fakat şöyle de kolaylaştırıyorum mesela direk unu kesiyorum ama unsuz tatlı tüketiyorum hala. Daha sonra yeme düzeni oturdukça onu da azaltıp en sonunda bırakıyorum ^^. Herkesin bünyesi hassasiyetleri farklı tabii. Himalaya ya da kaya tuzu da tüketiyorum tansiyonum düşünce beni ayağa kaldırıyor. Diğer yandan da çok fazla yararı var zaten hehe . Umarım sağlığına kavuşursun ^^ve de istediğin kiloya sağlıklı bir şekilde ulaşırsın

      Sil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Pirinç veya bulgur yiyebilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bulgur tüketmemeye çalışıyorum çünkü paketin arkasında gluten içerir yazıyor :(. Ama pirinç tüketiyoruım . Abartılı olmayacak şekilde ^^

      Sil
  27. Önceden senede en fazla 2 kilo falan alıyordum ama şu son 2 senede 15 kilo aldım stress yaptıkça yemek yedim. Şuan 65 kiloyum ve halimden o kadar memnunsuzum ki. Kilo vermek istiyorum ama ne yaparsam yapayım olmuyor. Bir keresinde 4 ay boyunca sporumu düzenli olarak yaptım sağlıklı beslendim ama verdiğim kilo 0.3 tü yani 30 gram bu da benim sinirimi bozdu bende bir daha umudum kalmadı. Ama bu yazdıklarını uygulayacağım inşallah zayıflayabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağırsaklarımız hızını kaybettiğinde bazen hiç kilo veremiyorsun :( . Umarım sağlıklı beslenerek bunu aşabilirsin. Sana evde yapım sirke ve turşu suyunu öneririm çünkü içinde milyonlarca probiyotik var ^^. Tabi herhangi bir alerjin yoksa ^^ :))

      Sil
  28. Merhaba ben sayfanızı yeni gördüm. Gerçekten içeriğini çok beğendim. Boyum 1.78, kilom 73 eskiden spor yaptığım için ailem fazla kilolu olmadığımı söylüyor ama bacaklarımın üst tarafı gözüme aşırı kalın geliyor. Ne kadar spor yada diyet yapsam da veremiyorum. Korelilerin bacaklarını gerçekten çok kıskanıyorum. Bana bir öneriniz olursa gerçekten çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben önceden boksçuydum bıraktıktan sonra aşırı kilo alıyorsun sana tavsiyem pilatest yap o hem ödem attıriyir hem de yağ yakıyorsun altta yorum da belirttiğim gibi çölyak hastasıyım ve bir anda zayıfladığimda ödem topladiydim diyetimi düzgünce yapıp pilateste yaptım ve gayette sıkılastı vücudum denemeni tavsiye ederim 😊

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim.

      Sil

    3. Merhaba siyah kedicik kk. Öncelikle sayfama yaptığın olumlu yorum için teşekkür ederim bu beni motive etti :3 . Şunu sormak istedim, sporcu olduğun için acaba bacaklarının kalın olması kastan mı dersin?

      Sil
  29. Ben zaten çölyak hastasıyım ve glutensiz seyler yiyorum hayette fitim 😂😂 neyse ama gerçekten çölyak hastası olmadan önce 80 kiloydum şimdi ise 48 kiloyum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya işte aynı kader :( . Dikkat edebilmene sevindim çünkü çölyak gluten alerjisinden de ileri bir şey.. Kendine iyi bak ^^

      Sil
  30. Benim boyum 1.60... En son 40 kiloydum fakat idoller gibi zayıf olamk istiyorum kiloma daha bakmadım kilo almış olabilirim. Bu diyeti deneyeceğim. İdoller gibi zayıf olmak için daha kaç kilo kaybetmem gerek 35 insem olur mu? Ölüm diyeti de yaptım. Kendimi küstürdüm da... Fakat istediğim fiziği hala elde edemedim... Spor yapıyordum ve ay bıraktım. Lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  31. Bide yesem bile kilo alamayan insanım. Zayıflamak istemeden önce çok yerdim fakat kilo alamazdım halada pek alamıyorum. O yüzden 40 kiloyum fiziğim kötü değil ama beğenmiyorum idoller gibi zayıf olmak istiyorum. Baldırlarımda çok kalın değil fakat istemiyorum daha da zayıflamak istiyorum. Sanırım bu isteklerim yüzünden bedenimden olacağım. Zaten kendimi seven birisi değilim genede fiziğim güzel olsun bari diye içimden geçirmeden edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim zayıflıktan önce sağlığını düşünmelisin ama :( ben burada kendi fikir ve tecrübelerimi paylaştım evet ama sağlıksız bir şeyi asla önermem. Ölüm diyetine gerek yok ki zaten sen Koreli idollerden daha da zayıfsın :( . Vücüdunu beğenmemen biraz özgüvenle ya da kendine biçtiğin saygı ve değerle alakalı olabilir mi? Çünkü boyun kaç olursa olsun 100 kilo dahi olsan kendini sevmelisin. Biz bu dünyada yaşıyoruz ve de bu vücut hep bizimle olacak ki seni sen yapan da yine senin vücudun . Kimse yanında yokken bile yine vücudun seninleydi ve yine öyle olacak. Lütfen dediklerimi iyi düşün ve rakam olarak zaten çok zayıfsın tatlım. İlk önce kendini kabul et daha sonra sağlıklı beslenmeyi denemelisin. Sağlık olmadan kilo vermenin ya da spor yapmanın hiç bir anlamı yok. Sen sağlıksız bir kiloya ulaştığında ne kadar mutlu olsan da vücudun mutlu olmayacak ve eninde sonunda sen yine hastalıklar yüzünden mutsuz bir hale geleceksin... Böyle olmanı istemem , idol gibi bir vücuttan önce gel de biraz kendimizi sevelim ^^

      Sil
  32. Okuldayken marketten meyveli yoğurt alsak herhangi bir sorun olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarıdayken bende öyle yapıyordum ❤️🍓

      Sil
    2. Merhaba ben 155 boyundayım 15 yaşım var 48 kiloyum suzce ideal kilomu? Ayrıca her sabah egzersiz yapıyorum

      Sil
  33. https://saglikkurleridiyetleri.blogspot.com/2019/11/en-hzl-kilo-verdiren-diyet-hangisi.html

    YanıtlaSil
  34. Boyuma kısa 1.57 kilom 48 hafif göbeğim var bunları yaparsam ne zamana kadar eritmiş olurum?

    YanıtlaSil
  35. 1.74'üm ve 61 kiloyum -sporcuyum- ve 14 yaşındayım 45 veya 50 gibi bir kiloya düşmek istiyorum veee adminciğim teşekkür ederim deniyeceğim umarım işe yarar����

    YanıtlaSil
  36. Benim üst tarafım zayıf yani normel bacaklarım kalın ne yapmam gerekiyo ?
    Lütfen yanıt verin 13 yaşındayım kilom 50 boyum ise160 şuan diyet yapsam bir sorun olurmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sen alt vücut için egzersizler yapabilirsin. ben genel olarak kilolu olduğum için bu diyete başlayacağım.

      Sil
  37. Diyetteyken haftada bir gün tatlı şeyler yiyebilir miyim? Şekerli şeylerden tamamen mi uzak durmalıyım of. Kendime iyi hakim olabiliyorum ama yemekte istiyorum pizza hamburger bisküvi vs şeyler abartmadan tabiii

    YanıtlaSil
  38. Yemekte 5 dk bekleme olayını çok anlayamadım :/ (6. altın kural.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 dk bekleme değil sadece 5 dk boyunca yiyeceksin

      Sil
  39. Boyum 1.50 kilom 49 basen ve bacaklarımdan kilo alıyorum çünkü genetik bir gluten hassasiyetim var. Glutenimi keseceğim ve umarı bu diyet işe yarar. Bu arada 6. altın kuralı pek anlayamadım açıklar mısın?

    YanıtlaSil
  40. Bende kilo vermek istiyorum 53 kiloyum ama boyum kısa olduğu için kilolu duruyorum boyum 1.52 uzamak istiyorum ama anneem babam kısa akrabalarımda uzunşarda var ama onlara çekmedim bu diyetle zayıflarmıyım yada başka şeykerde yapmam gerekiyormu lütfen yardım et arkadaşlarım dalga geçiyolar

    YanıtlaSil
  41. Merhaba ben 155 boyundayım 15 yaşım var 48 kiloyum sizce ideal kilomu her gün sabah pilates ve yoga ypıyorum

    YanıtlaSil
  42. Ben 12 yaşındayım boyum 1.60 ve 75 kiloyum bu diyet işe yararmı?

    YanıtlaSil
  43. Ben 16 yaşındayım 55 tim 40 oldum çok rahatsızım görünüşünm le dalga geçiyorlar sıska çubuk kıraker diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boşver saçların dökülür laf ederler zayıflarsın laf ederler sarışın olursun laf ederler esmer olursun laf ederler ince , kısa , uzun , yine laf ederler öyle durma bunu yeme şunu yapma şunu giyme ne yaparsan nasıl görünürsen nasıl davranırsan herşeye laf ederler dalga geçerler

      Sil
  44. Bir şey soracağım, maddeler arasında krep yediğin yazıyordu, onda un yok mu?

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar