KALICI GRI SAÇ NASIL YAPILIR? GRI SAÇ BOYASI, GRİ SAÇ BOYASI VE BİLİNMESİ GEREKENLER

 

         Kalıcı gri saç nasıl yapılır? 🦄

Evet bugün bir kaç kere deneyip çok mu çok memnun kaldığım bir boya markasıdan bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi son yıllarda gri saç oldukça popüler  ma tutturması da bir o kadar zor. Șimdi hem bu soruna çözüm getireceğim hemde kolayca nereden bulacağınızdan bahsedeceğim.

Gri saç elde edebilmeniz için saçınızın açık sarı olması gerekiyor. Eğer herhangi bir turunculuk varsa saç renginizde gri boya tutmayacaktır. Çünkü yeşil ve turuncu birbirlerine zıt renklerdir dolayısıyla da saçınız gri değil yeşil gibi tuhaf bir renk olur. (Denenmiştir 😂) 

Tabi bu silver grey yani gümüş grisi için geçerliydi. Tamamen saçınız turuncu olsa bile etkili olan bir diğer yöntem de mevcut 😏 Onuda birazdan açıklayacağım hehehe ❤️

Gri boyanın daha iyi tutabilmesi, daha kalıcı olabilmesi için ilk önce bir kaç bilgiye değinmek istiyorum. 

1- Saçınızı tuzsuz, parabensiz ve sülfatsız bir şampuanla yıkamalısınız.(Bu özellikte ki olmayan şampuanların içindeki maddeler saçınızdaki boyayı daha çabuk akıtacaktır.)

2- Mor şampuanla gri boyanın ömrünü uzatabilirsiniz. (Bence her ay mor şampuan almak yerine bir kere mor boya alın ve şampuanınızın içine bir miktar ekleyin. Alın size mor şampuan. :))

3- Saçlarınızı kesinlikle kaynar suyla yıkmayın. Bu boyayı çok hızlı akıtacaktır. (Ben hep ılık suda yıkıyorum)

(Not🥑: Arkadaşlar kalıcı derken 2 ay falan düşünmeyin. Diğer gri boyalar en fazla 1 hafta dayanır ve hiç bir kalıntı kalmaz. Bu boya ise 1 ay rengini koruyor yani en azından bende böyle sonuçlandı. Aksa dahi saçınızdaki o küllü yansıma asla gitmiyor haberiniz olsun 🥑) 

Sıra geldi boyanın markasına. Ben Color Freedom Silver Grey Kullandım. Ve Watsons'dan aldım . Ürünün normal fiyatı 40 Lira fakat sık sık indirime girdiği için ben 25 liraya da satın almıştım. Sizde indirimleri takip ederek daha düşük fiyata satın alabilirsiniz🏵️.Ürüne buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz


Şimdi birde şu turunculuklar için olan boyadan bahsedeyim. Evet eğer saçım gri olsun diyorsanız ama saçınız turuncu yansımalıysa ya da baya turuncuysa mesela şunun gibi ⤵️









(Benim saçımın dipleri biraz sarımsı bile. Bu bahsettiğim diğer gri boya daha koyu turuncuklarda bile etkisini gösteriyor. Mesela annemin koyu kestane saçını oryalle açmıştım ve sarı değilde çok koyu turuncu olmuştu. Bende bu boyayı alıp uygulamıștım ve gayet de güzel kapatmıştı hatta halen de akmadı saçından çünkü bu bahsettiğim oldukça koyu bir gri 🐈) 

Devam ediyorum, eğer saçınız bu durumdaysa ama yeter ki gri olsun da ne olursa olsun diyorsanız (ya da sadece daha koyu bir gri saç istiyorsanız) diğer bir seçeneğimiz ise yine Color Freedom'dan Stone Grey.

Bu griden annem gerçekten çok memnun kaldı. Bende bir keresinde boyayıp memnun kalmıştım. Aslında ben 2 renkten de memnun kaldım. Umarım sizlerin de işinize yarar ve gııpgri saçlarınız olur👼🏻

Son olarak kendim kullandığım şampuanı ve mor boyayı ekleyeceğim. 

Bence mor boya olarak her yerden bulabileceğiniz şu sabun gibi sıkmalı saç boyalarından değilde Manic Panic'ten satın alın. Çünkü diğer markalara göre daha fazla kalıcı ve gerçekten renk pigmentasyonu çok iyi. Ayrı yeten vegan bir marka ve su bazlı. Bu sayede saçınıza hiç zarar vermemiş oluyor 😍 Mor boya için tıklayın

(Diğer boyaları önermiyorum. Neden çünkü denedim. Dediğim gibi pigmentasyonu çok düşük olduğu için şampuanın içine ya da kremin içine karıştırsanız etkisini kaybediyor ve daha başka bir renge dönüyor. Bu bana göre korkunç bir şey. Manic panic beni hiç bir zaman yarı yolda bırakmadı her zaman neyse o. Gösterdiği renk tıpa tıp çıkıyor. Bu yüzden şiddetle tavsiye ediyorum 🍉) 

Şampuan olarak da Farmasi kullanıyorum. Zaten çok uzun zamandır ailecek Farmasi kullanıyoruz ve tüm ürünlerinden çok aşırı derecede memnunuz tüm sülalecek 😂. Size de öneriyorum. Kullandığım şampuan Isırgan otlu, fiyatı gayet uygun ve saçı kolay olmayan birisi olarak saçıma çok iyi geliyor. Yumuşak olmasının ana nedeni bu şampuan bence 😍. 

Şampuanı bana ulaşarak sipariş verebilirsiniz. Üye olup alış fiyatından ya da sadece satış fiyatından bir ürün de alabilirsiniz ❤️ (IG: xxkumamongirl)

Eğer değinmediğim ve merak ettiğiniz bir soru varsa bana yorumla sorabilirsiniz 👼🏻.

Ayrı yeten eğer boyayı denerseniz sonuçları görmekten memnuniyet duyarım 👶🏻. 

Şimdilik hoșçakalın. Bir dahaki konu Kırmızı saç hakkında olacak büyük bir ihtimalle 🌹. Kendinize iyi bakın 🦄



Yorumlar

  1. Color freedom boya hiçbir yerde yok sanırım kaldırıldı ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  2. Mor boyayı şampuanınıza ne oranda katıyorsunuz mesela kaç ml şampuana yaklaşık ne kadar katmalıyız?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar