Namını her yere duyuran Kore BB Kremi Hakkinda her şey! Kore BB kreminin farkı nedir? Kimler Kore BB kremi kullanabilir? Kore BB kremini nereden satın alabilirim?

Kore BB Kremi Nedir? Diğer Kapatıcılardan Farkı Var mıdır? 


İlk önce bilmeyenler için Kore BB kreminin ne olduğundan bahsedeceğim. Diğer kapatıcılar gibi çok sıvı ve mat olmayan, yapısı yüz kremi gibi biraz koyu ve yapış yapış olan bir kapatıcı. Yapış yapış olduğu için cildinize daha iyi tutunuyor ve bir tık daha uzun kalıyor cildinizde. Ayrı yeten cilt tonlamasında mükemmel. Genellikle renk tercihi olmuyor çünkü BB krem sizin cildinize uyumlu hale geliyor uyguladığınızda. 

Şimdi diğer soruya gelelim. Diğer kapatıcılardan farklı mı? 🌞

Kesinlikle ve kesinlikle farklı hemde çok çok çok. Bunun nedeni cildinizi çok aydınlık ve kusursuz göstermesi. Diğer kapatıcılar daha ağır yapılı ve mat oluyor. Fakat bb krem ,aynı adı gibi kremsi yapıda olduğu için sanki cildinizde sadece yüz kremi varmış gibi bir his veriyor. Antalya'da yaşayan birisi olarak yüzde yüz bu bb kremleri öneriyorum çünkü bu sıcağa bile dayanabiliyor gün boyu cildiniz bebek gibi geziyorsunuz 👶

Elimde 2 farklı markanın bb kremi var. İkisi de Kore ürünü . Ne kadar mükemmel olduğu belli olmasa da bir kaç fotoğraf ekleyeceğim. 👯








Dediğim gibi ne kadar iyi kapattığı çok fazla belli olmuyor 😢 Fakat şöyle bir şey var ki diğer kapatıcılar bir yarayı bu kadar dahi örtmüyor bana göre. 

🍓Bu ürünün markası Welcos. Bunu Watsonsdan aldım. Sanırım indirimsiz fiyatı 60 liraydı fakat ben bir alana bir bedava kampanyasından yararlandım 😏🌝

Şimdi diğer bb kremin fotoğrafını ekleyeceğim. Ondan önce özelliklerinden bahsedeyim. 

Yine Kore menşeili bir ürün ve yine Watsonsdan aldım. Markası Pure Beauty. Bu markanın birde CC kremi var fakat ben henüz kullanmadım. 🍓 (Onunda iyi olduğunu söylemişti kullanan bir arkadaşım🍒)







🍓Fotoğrafta sadece rengini ve dağıttıktan sonraki hâlini göstermek istedim. Eğer ulzzang makyajı hakkında yazı yazarsam orada cildimde uygulanmış halini eklemeyi planlıyorum.🍓

Bunun özelliği daha yapışkan bir yapıda olup uzun süre ciltte kalması. Aynı zamanda renk tonlamasının çok iyi olması. Bu ürünü hep farklı fiyatlarda aldım. Genellik le indirimdeyken almıştım yine 25-30 civarı bir şeydi sanırım. ❤

Ben ikisinden de çok memnunum. Welcos bb kremi daha yeni aldım ama pure beauty bb kremi 1 yılı aşkın kullanıyorum. Tek başına kullanıldığında dahi mükemmel sonuçlar elde edebiliyorum çünkü cildim direk değişiyor Kore bb kremlerini kullandığımda. 👯

Tabi siz tamamen kpop idolü gibi gözükmek isterseniz sadece bu yeterli kalmayacaktır. Fakat ulzzanglar bile bb krem kullanıyor haberiniz olsun beybiler 🌝 (Forever ulzzang lover) 

Kısaca bir bilgi daha;Koreliler bb krem olmadan birer hiçler.......... Sözün bittiği yer 🌞

Çin ve Japonya'da da bb krem çok yaygın tabi. Onlar mükemmel bebeksi yüz istedikleri için bu üründen vazgeçmiyorlar. Bu yüzden Koreli kızlarında diğer asya ülkelerinin kızlarıda bb kremsiz yapamıyor. O yüzden bir hiçler dedim 👯

Asya için makyajın ana kaynağı ve olmazsa olmazı 👉 BB KREM 👶



♥Taglar 💅
#korebbkrem #koremakyaj #watsons #koreürünleri

Yorumlar

  1. Ben bu Pure Beauty'den aldım... Watsons'a gidip cildimin yağlı ve sivilceli olduğunu söylediğimde bana direk bu bb kremi gösterdiler. Buraya kadar her şey güzel... Eve geldim denemek için yüzümün yarısına uyguladım veee 2 saat civarı kaldı işte yüzümden çıkardım uyudum. Sabah bir uyandım bb kremi uyguladığım taraf bir sivilce çıkarmış anlatamam resmen yüzümün bir yarısı kırmızı aknelerle doluydu... Yani demem o ki bende bu sonucu verdi ama sizleri bilemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzünü iyicene temizlediğinden Emin misin hayatım? Çünkü tek bu bb krem de değil ben bile kuru cilde sahip olmama rağmen diğer fondötenlerde sivilce yapıyor

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar