[MAKYAJ] WATSONS'DAN VE GRATIS'TEN ALDIĞIM ÜRÜNLERİN DEĞERLENDİRMESİ (NYX,REVOULITION,E.L.F.,WET'N WILD)

HERKESE MERHABALAR :3

Biliyorum biliyorum amma uzattım arayı :( Emme geldim yağni :3 


Her neyse bugün sizlere Watsons'dan almış olduğum ürünlerin genelleme bir değerlendirmesini yapacağım. Bunu yapmamın sebebi, ben bir ürün satın alacağımda yorumlarını okumak istiyorum fakat adı çok duyulmamış ürünlerin iyi ya da kötü olduğuna dair hiç bir bilgi yok. Bu yüzden hem o ürün tanınmamış oluyor hemde bizlerin önden bir bilgisi olmuyor. Mesela en basitinden ben rimel alırken bile o an internete girip yorumlarına bakıyorum. Tabi kişiden kişiye değişen bir şey olduğunun farkındayım fakat en azından genel bir bilgimiz olsun değil mi :D

Daha öncede bahsettiğim gibi benim çok kuru bir cildim var ve de koyu göz altlarım... Yorumlarım bu özelliklere göre olacak.

İlk önce NYX'in kullandığım fondoteninden başlamak istiyorum.


(Sizin için römentik bir ortam hazırladım...)

Arkadaşlar ben büyük bir Asya,manga,anime hayranı olduğum için haliyle cosplay yapmayı da hayal eden bir kızım :D (Ayrı yeten yüzlerce aşık olduğum cosplayerlar var....).,
 Bu yüzden cosplayleri çok araştırırım ve makyaj yapım videolarını da hep izlerim. Çoğu cosplay makyajında bu fondoteni görmüştüm daha sonrası araştırdığımda full cover yani tam kapatıcı etkisinde olduğunu öğrendim. Tavuğu bekleyen tilki gibi indirime girmesini bekledim tabi ki de ve en sonunda zafer benim oldu. NYX'in internet sayfasında indirime girdi bende yapıştım hemen ,sipariş verdim. Benim cildim soğuk alt tonlu ve çok ince bir yapıda cildim. Yani ayıptır söylemesi ama bebek tenliyim :D. Cildim kuru,açık,soğuk renk. Ve sonradan öğrendiğim üzere bu fondotenin içinde hiç yağ yokmuş. Çok kuru bir yapısı var ve ben cildime uyguladığımda cildimin üzerinde kalıyor.
Sanırım yağsız olduğu için cildim emmiyor. Cildimin üzerinde parça parça kalıyor. Evet kapatıcılığı mükemmel fakat eğer ki kuru bir cildiniz varsa size göre değil. 
(Dip not;Bendeki rengi Vanilla)

Kuru ciltliyseniz eğer asla ve asla NYX'in bu serisini önermiyorum! Hatta ben kendiminkisini satmayı planlıyorum :(  (Serinin ismi ;Can't stop, Won't stop)

Size uygulamalıda göstermek isterdim ama maalesef ki zamanım yok bunun için.. Olsundu.


Şimdi daha bir kaç gün önce Gratis'ten aldığım (-___-) göz altı kapatıcısından bahsetmek istiyorum. Lafta ben Watsons'dan aldıklarımdan bahsedecektim haha :D İdare ediverin beni arkadaşlar..

Wet'n Wild'dan concealer aldım. Tabi  tester yoktu her zamanki gibi,indirim olunca testerları yiyorlar..Bende Allah-u Ekber dağından gelen güvende aldım ürünü. Çok emindim kendimden.. Ama yüzüme uyguladığımda Joker gibi oldum ya -___-. Onu da internet üzerinden satacağım.... 




(Römentik ortamlı ikinci fotoğrafımız..)



Bendeki renk Light Ivory'miş (E840B yazıyor).... Benim göz altımda kılcal damarlarım var ve bana hiç hiiiiiiç iyi olmadı bu concealer. Bunu sanırım ruh gibi bir tene sahip olan hiç bir kapatıcılığa ihtiyacı olmayan bir arkadaş kullanabilir.



Diğer bir ürünümüz NYX Concealer Paleti.. Sanırım ismi böyleydi. Tam olarak nasıl kullanılır bir bilgi edinmedim fakat göz altlarımda fondotenden önce bunu kullanıyorum ve ben çok memnun kaldım. Bence gayette iyi kapatıyor. Benim gibi göz altlarınız varsa ve bu ürünü almayı düşünürseniz ben verdim gitti. Size linki de ekleyeyim. Buraya tıklayın!



(Dip not; Bu ürünün 3 rengi var bendeki en açık olanı.)




Diğer ürünümüz Revolution'dan mükemmel parlaklığı olan bir Highlighter.. Ben bunu alalı bayağı oldu ama bazen hala rafta görüyorum bazen de göremiyorum. Gerçi son zamanlarda Revolution kendini bayağı bir aştı. Her şey çok tatlı ve çok çekici gözüküyor. Sanki hepsi bana gel beni al diyor ama evdeki ürünlerimi aldatamam işte...

Bu ürün normalde gökkuşağı şeklindeydi. Başına gelmeyen kalmadı ama hala ayakta kendisi. Geleceği aydınlatmak için iş başında. Eğer bu üründen bulursanız hiç tereddüt etmeyin çünküm çok mükemmel... Tabi ışıl ışıl bir aydınlatıcı arıyorsanız. Hafif bir aydınlatıcı değil çünkü onu da söyleyeyim. Ürünü hemen ekliyorum.




Renklerine her baktığımda aşık oluyorum... Bu arada tüm fotoğraflar shopsuzdur arkideşler.

(İlk aldığımda kapağı aynen böyleydi..)









Bu yazıyı ikiye bölmeye karar verdim:33
Umarım ki açıklamalar ve fotoğraflar sizlere yardımcı olmuştur. Hepinize teşekkür ediyorum. Diğer paylaşımda görüşmek üzereğğ ^^ 




















Etiketler
#watsonsürünleri, #wetnwild, #gratis #wetnwildconcealer #lightivoryconcealer, #revolution, #revolutionhighlighter, #nyxconcealer #nyxkullananlar 












Yorumlar

Popüler Yayınlar