WATSONS'DAN OGX ŞAMPUANI VE SAÇ KREMİ ALDIM -OGX MARKASI SONUÇLARI, ETKİLERİ

                 




Herkese uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba. Biraz hüzünlü bir merhaba benim için ama olsundu ;)...


Bir ürün almadan önce gerçekten fazla araştırma yaparım ve doğru ürünü seçmeye çalışırım. Bunca Video ve yazı olmasına rağmen hala bir sürü açıklaması olmayan ürünler var :(.


Ben çektim sizde çekmeyin diye araştırıp da bulamadığım bir konuya değinmek istiyorum.........


Neyse konumuza dönelim.. Arkadaşlar geçende Watsons'dan indirimden Ogx marka şampuan ve krem aldım ve de denedim. ( Fakat bilmiyordum ki onbin tane çeşidi var...)


İlk önce kendi saç tipimden bahsedeyim ;

- Kıvırcık 

-Kalın Telli 

-Kuru

-Gür


Evet arkadaşlar doğru duydunuz... Dördü bir arada ~


Bundan bir yıl öncesine kadar Farmasi den ısırgan otlu şampuan kullanıyordum ve saçlarım yumuşacık, nemli olurdu. Düzleştirdigimde falan hiç kabarma yapmazdı.


Ama şu Son bir yıldır ne olduysa artık, hiç bir denediğim şampuan yaramadı... En son parama kıyıp adı çok geçen Ogx ürünlerini satın aldım.


Benim saç tipim bayağı zor olduğu için zencilerinkiyle biraz benzerlik gösteriyor. Bir çok kez bu Ogx markasının ya Arganli olanıni ya da Coconut olanlisini kullandıklarını görmüştüm zaten bu yüzden almaya karar verdim..

Her neyse çok uzadı...


Sonra gittim arkadaşlar, coconut aldım geldim hem krem hem de şampuan.


Şampuan gayet iyi yıkarken saçınızı yumuşatıyor. Fakat krem..................


Bir türlü anlam veremiyordum, ne var bu saçımda benim şampuan yaradı da kremi yaramıyor diye.

Arkadaşlar sonra bir fark ettim ki aşırı derecede zeki ve dikkatli olan ben ;) hiç üzerini okumadan sadece rengine bakarak aldığım için, kremi orkide yağlı almışım ;))))


Ve coconut serisi iki türdeymis. Bir tanesi Milk bir tanesi Oil.


İkisinin farklı olduğunu dahi bilmeyen saf bne tabi gitmişim şampuanı da coconut oil almışım........


Her neyse yine coconut oil şampuan bir nebze iyi ama orkideli saç kremi............


Boya koruyucu özellikteymis Orkideli olan.. Ama arkadaşlar eğer ki benim gibi bir saçınız varsa kaçın derim... Sizi takip edemeyeceği yere kadar hem de........ (bu arada bu saç kremini kullanmam imkansız olduğu için çünkü çok sert yapıyor, dolap uygulamasına koydum. Satacağım)


Evet bu bilgilendirmeyi yapabilmek için telefondan girdim, yazdım ve de amacıma ulaşmış bulunuyorum.


Eminim ki Türkiye'nin bir yerlerinde aynı benim gibi almadan önce araştırmak isteyen birileri vardır....🥺🥺 hey sana sesleniyorum tatlı şey, yazdıklarımı oku da al emi 🥺💕


-OGX hakkında biraz bilgilendirme de yapayım, haksızlık olmasın şimdi,


-Ürünler 385ml oluyor 

- Saç tiplerine göre bir çok türü var. Yani saçınızın yapısına göre mutlaka bulabilirsiniz

-Watsons'dan aldım fakat Gratis'te de satılmaya başladı.

-Normalde fiyatı 90 lira civarında şu an fakat extra indirimli haliyle ben 45 liraya aldım. Bu kadar düşebiliyor haberiniz olsun dedim 💕

Şimdi birde fotoları ekleyeyim 🌞




 

(Bu almış olduğum şampuan )









( Buda aldığım saç kremi)




Yardımcı olabildiysem ne mutlu banaaağ, eğer ki konu hakkında sorularınız varsa her zaman yanıtlarım buyrun bekliyorumm :*

Yorumlar

Popüler Yayınlar