[KORE STİLİ] PINKY PARADISE 'DAN CIRCLE LENS ALDIM! CIRCLE LENS NEDİR? CIRCLE LENS NASIL TAKILIR?

Herkese merhabalar ^^v 🍩

Bugün sizlere satın aldığım circle lensden bahsedeceğim.Ne kadar sürede geliyor? Bu lensin özellikleri nedir? Rahat mıdır değil midir?(Bence çok rahat :D) Bunlardan bahsedeceğim.🐦

Pinky Paradise sitesinden kahverengi circle lens aldım..Klenspop dan da almak istedim aslında ama malesef ki klenspop sitesinin 3d güvenlik duvarı olmadığı için kredi kartım izin vermedi -___- .Tabi tüm bankalar böyle değil arkadaşlar benimki zaten hesap kartı olarak geçiyor KuveyTürk'ten,onlar desteklemiyormuş bunu da buraya yazayım. Konumuza gelirsek eğer Circle lens nedir derseniz bunu bir önceki yazıda açıklamıştım.
(Okumak isterseniz Buraya tıklayın)
Eveeeeet şu an hala gözümde olan circle lenslerimden uzun uzun bahsedeceğim kkk.Öncelikle şunu söylemeliyim diğer lenslere göre daha ince olduğunu söyleyebilirim. Daha ince olduğu için yok gibi bana göre.Bence onlar bu circle lensleri kendilerine farz haline getirdikleri için :D daha rahat yapmışlar bunları. Aldığım lensin özelliklerini yazayım çünkü hepsi aynı değil.Belkide hepsi ince değildir :D..




Geo Magic Brown 👀Lens Info
Brand / GEO Origin / South KoreaDiameter / 14.2mm Base Curve / 8.6mmWater Content / 38%Life Span / YearlyPrescription / -0.00 ~ -10.00Package / Pair of Circle Lenses (2 pcs) + FREE Macaron Lens Case


Ne kadar Japon siteside olsa lensler Kore'den kızlar :D ... Lensimin adı Geo Magic Brown .. Çapının büyüklüğü ise 14.2 bu orta büyüklük ,eğer normalden bir tık büyük isterseniz 14.5mm alın bebekler :D
Bir yıllık süresi lensin ama öyle dediğine bakmayın eğer çok temiz kullanırsanız ,ne zaman yırtılıp batarsa o zaman atın çöpe.(FOREVER LENSES LOVERS :D).10.00'a kadar gözlük numarası seçme hakkı varmış ama bence almayın lensi numaralı.Yine bana sağolsun cancazım optikçim söyledi. Gözün bozuk olsa bile numaralı alma dediler her neyse... Ve yanında da çooook tatlı renkli renkli lens kapları yolluyorlar. Bana su yeşili geldi gerçekten çok tatlı yemek istiyorum :D 🍭🍭🍭



Lensi ayın 7'sinde sipariş vermiştim ve diğer ayın 3'ünde geldi .Normal mi bilmiyorum ama Elhamdülillah ki geldi yani :D .Ben sipariş ettiğimde kampanya vardı ve bu yüzden kargo ücreti ödemedim.Sizde eğer lens satın alacaksanız bence sık sık siteyi takip edin.👧
(PINKY PARADISE)

Sanırım daha fazla yazacak bir şey kalmadı :D . Ama son olarak şunu söyle
yeyim artık bende bir ulzzang kızım! :D ✌...

Şimdi buraya resim koyacağım nasıl neyin içinde geldiğini de gösterdim ama nasıl duruyor diye bakabilirsiniz . 💜


   Benim gözler büyük olduğu için 14.2mm küçük geldi :D Belki o yüzden çok belirgin değil💖




Böyle çok tatlı küçük cam şişelerin içinde geldi ve küçük bir kullanım kılavuzu da var🍭



Umarım yazdıklarımla yardımcı olabilmişimdir ^^v Bir dahaki sefere görüşmek üzereeee
🐤🐦🍩


Yorumlar

  1. Abla lens'in fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim geç gördüm kusura bakma ❤. Dolar ile aldığımız için değişiyor ben 70 lira civarında almıştım

      Sil
  2. ya sen hangi kredi kartı ile ödedin benim cinemaxsimum kartla bi türlü ödenmedi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar