LEE MINHO İLE KORE HAYRANLIĞI - ESKİ K-POPÇUGILLER-


Herkese merhaba! Uzun zamandır bahsetmek istediğim bir konudan bahsedeceğim bugün. Şimdi şunu en baştan söyleyeyim;kesinlikle kimseye karşı aşağılama yapmıyorum yapmam da. Kimseler söylediklerimi kötü algılamasın lütfen. (Bts ile hayran olunmasına biraz değineceğim) 

Tabi o zaman sene 2010. Çoğu kişi bilmiyor Kore ne ve ya neresi falan. Benim bir kuzenim vardı Asya hayranıydı ve Kore dizilerine bayılıyordu fakat herkes ona deli gözüyle bakıyordu haha. Çok abarttığını düşünüyordu herkes. Bu ablam tee O zamanlardan tanıyordu bu çok ünlü olan Koreli aktörleri. 
Neyse, tabi ben o zaman Koreli erkeklerle dalga geçiyorum bu ne bu kız gibi.s gibi 😅😅 (Şu an öyle diyenlere iki tane çakasım geliyor, gelişim vol. 134847)
İşte grupları gösteriyor bir başka küçük kuzenim. Diyorum ki sende mi etkisine kapıldın dizilerden haha ama o vazgeçmiyor hala bana beğendirmeye çalışıyor :D. 

Sonra gruplara devam ederken işte o zaman Beast shock, Super junior sorry sorry falan var. Ben hepsine bir kulp uyduruyorum derken bir anda SHINee yi açtı. Ring Ding Dong klibiydi ~ Ben ağzım açık bir şekilde izlemeye başladım ve direk parmağımla Minho'yu göstererek "Bu çocuk benim!" dedim 😂 Benim gibisi de görülmedi yani 😂😂

Sonra SHINee'yi araştırmaya başladım ama yüzlerini karıştırmamak o kadar zordu ki haha. Hele ki isimlerini ezberlemek 😵😵. İlk zaman gerçekten de böyleydi~

Sonra You're beautiful, Boys over flowers,Playful kiss, Dream High gibi dizileri izledim. 

Bunun sonucunda Kore'nin K'sini dahi görünce deliye dönen bir kız haline geldim... 

O zaman Kore hakkında bilgi almak o kadar zordu ki. Facebook üzerinden sayfaları falan takip ediyorduk ya hahaha. Beni ben gibi kişiler anlar ancak. Fakat çok güzeldi  hani kimsenin bilmemesine rağmen sen kendinin sevdiğini biliyorsun ya daha da bir bağlanıyorsun onlara. 

Zaman geçti biz daha da çok bağlandık. Artık bilmediğimiz kişi yoktu  Yeni çıkan gruplara bile şahit olmaya başlamıştık kkk. 
Fakat sene 2012'den sonra Kpop biraz değişiklik göstermeye başladı. Tarzlar kendilerine has olsada biraz Amerika sezintisini de hissediyordu insan. 

Sene 2013 oldu. Şirketler farklı farklı gruplar çıkarmaya başladı. Eskiden böyle değildi. Bilinen bir kaç grup vardı, yeni çıkan gruplar ya onlar gibi olurdu ya da direk batarlardı. Mesela hiç U-kiss dinlediniz mi bilmiyorum fakat tarzları çok kendilerine hastır ❤️

Sene 2014 oldu ve kpop grupları inanılmaz bir hızla çoğalmaya başladı. Artık takip edemez hale gelmiştik. Eski gruplar arka planda kalıyordu çünkü her gün yeni grup çıkıyordu neredeyse. 

Sene 2015 olduğunda ana baba günü gibiydi ortalık hahhaha  Tabi o zaman Exo ve bts çoktan yükselmiş haldeydiler. Eski gruplar yavaş yavaş ayrılmaya ve dağıtılmaya başlandı. O her gün dinlediğimiz  bütün her şeylerini bilip kendi ailemiz gibi sevdiğimiz o kişiler kendi hayatlarına devam ediyorlardı. Onları göremeyecek olma hissi ve ya bir daha dinleyemeyecek olma hissini gerçekten anlatamam. 

2016-2018 arası zaten tek Bts değil diğer gruplar da kendilerini ilerlettiler ve Tara, Suju , SHINee, 4minute değilde artık Kpop'u temsil eden gruplar bunlar oldular. Tabi durum böyle olunca eski gruplar daha hızlı bir şekilde ayrılmaya başladı. 

Malesef ki hala da ayrılmaya devam ediyorlar. Sanırım eskisi gibi olmuyor onlar için. O kadar üzülüyorum ki, benim 12 yaşımdan beri tanıdığım, isimlerini ezbere bildiğim, şarkılarını asla unutmadığım o kişiler yok oluyorlar... 

Benim tanıdığım Kpop ile şu an ki Kpop asla aynı değil. Ve ben o grupların o kadar fazla çabasını duydum ve gördüm ki. Buna rağmen şu an bir kağıt parçası gibi kenara atılmaları çok canımı sıkıyor. 

Ben hala onları gönülden seviyor ve de destekliyorum. Çoğunuz göre çocukça gelebilir ama ben çocukluğumu beraber geçirdiğim, hayallerimi onlar sayesinde kurduğum o Koreli idollerle sadece 1 kere dahi olsa görüşmek istiyorum. Bunu istiyorum çünkü onlara bir teşekkür borçluyum.


Eğer buraya kadar sabır edip okuduysaniz hepinize ayrı ayrı teşekkür eder ve de kalplerinizden öperim Hehe ❤️☁️. Bir dahaki konuda görüşmek üzere 👋🏻

Yorumlar

  1. Tam 7 sene oldu EXO-L olalı. Eskiden KPOP daha güzeldi anı yaşıyor gibiydik. Kavgalar yoktu mesela. En sevindiğim şeyler; sevdiğim gruplardan bilgiler alınca havya uçuyordum, onlarla ilgili bir şeylerim olunca sevinçten çıldırıyordum :) lise sonda çalışıp lightstick alınca dünyanın en mutlu insanı bendim . Şimdi o zamanlara o kadar çok dönmek istiyorum ki. çok da değil aslında 3,4 yıl öncesine. Bu kadar özlem duyacağım hiç aklıma gelmemişti. Çok değişik bir his , galiba tam anlamıyla hayran olduğum için diye düşünüyorum. Eskisi kadar gündemimde olmasa da sadece adlarını duysam eski günlere geri dönmemi sağlıyor. Hayranlığımı tam anlamıyla yaşadığım günlere :). Beni Kore'ye iten bir çok sebebim vardı , en önemlisi arkadaşım yoktu ben onlarla kendimi avuttum, beni iyi yapan şeyler onlardı. Dışarı pek yansıtmadım çünkü etrafımda çok fazla dalga geçen insan vardı. Şimdi daha iyi anlıyorum onların yapayalnız insan olduklarını. Şu cümleyi hayatımdan hiç çıkarmadım: Her nerede olursan ol en önemlisi sensin ve senin ne hissettiğin başka hiç bir şeyin önemi yok. Sen yaptığın şeylerle bir bütün, bir karakter oluyorsun. Bu yüzden hayatında , karakterist bir özelliği bile olamayan insanlarla birlikte olmaktansa tek olamayı tercih ederim....şu an 20 yaşındayım ve 13 yaşımdan beri bu cümle ile beraberim ve bir çok sağlam arkadaşlıklar edindim. Ve hayatım olması gerektiği gibi. Çok fazla yazdığımın farkındayım:) umarım bu yazım en doğru insanlara ulaşır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar