WATSONS'DA KI JAPON YÜZ BAKIM ÜRÜNLERİNİ DENEDIM/TARGET PRO




Herkese merhaba! Bugün yine canım Watsons'dan satın aldığım ürünlerden bahsedeceğim ve bu ürünler bu sefer Kore ürünü değil Japon menşeili ürünler. En baştan söyleyeyim Japon ürünleri de Kore ürünleri kadar iyi hatta daha iyi bile olabilir diye düşünüyorum 🌝☁️. Neyse konumuza dönelim 👶🏻

Aslında bakım ürünlerinden çok makyaj ürünlerine daha çok ilgim olsa da son zamanlarda cildimdeki bazı sorunlar dikkatimi çekmeye başladı. Mesela göz altındaki ince çizgiler, sürekliliğini koruyan mor halkalar ve de cilt lekeleri gibi. 

İlk olarak biraz kendi cildimden bahsedeceğim ki yanlış bir yönlendirme yapmış olmayayım. Benim cildim oldukça kuru ve de ten rengim çok açık. Göz altı sorunlarımın gluten hassasiyetinden olduğunu biliyorum çünkü gluten yedikçe demir emilimi yok oluyor ve kansızlık belirtisi olarak koyu halkalar meydana geliyor. (Gluten hakkında bilgi almak isteyenler tıklayın🍥☁️

Cildimde ahım şahım bir sivilce akne olayı olmasa da çıkan sivilcelerin çok uzun süre kaldığını ve kırmızı bir leke bıraktığını gördüm son zamanlarda. Aranızda eğer cildi çok kuru olup da buna benzer şeyler yaşayanlar varsa lütfen yorumlarınızı bırakın. (Başka bir çare bulan varsa onuda dinlemek isterim) 

Bu lekeler 6 aya kadar kalıyor ve de cildimde kapatıcı yokken çok kötü duruyordu. (Gerçi şu an bile yüzde yüz geçmedi çünkü tedavinin henüz başındayım). Bende bakım ürünlerini araştırmaya başladım. (Eğer benzer ve ya aynı sorunları yaşıyorsanız sizde deneyebilirsiniz🍪) 

Korelilerin ve diğer Asya ülkelerinin kızlarını ve de ürünlerini çok beğeniyorum. Bizim burada bulamadığımız çoğu şeyin çözümü onlarda var ve de yaygın bir şekilde var. Bu yüzden onların ürünlerine güveniyorum. 

Bu hakkında bahsedeceğim Target Pro ürünü içinde herhangi bir kimyasal bulundurmadığından ve de eczane kapsamlı ürünlerle aynı rafta olduğundan fiyatları biraz yüksek. Fakat ben kampanyalı olarak aldım sizde Watsons'u takip ederek indirimlerden yararlanabilirsiniz. Bazen İnternet sayfasında da bir çok indirim oluyor bilginize. 

Neyse devam ediyorum, ürünler indirimde olunca bende denemek istedim. İlk olarak göz altı kremini aldım. Morluklar da azalma olduğunu düşünüyorum ki bu ürünü annem ve kız kardeşim de kullanıyor, onlar da çok memnun olduklarını söylüyorlar. Birde göz altınızı bol bol nemlendiriyor bu yüzden kırışıklık açma gibi bir özelliği de var, 


🍥Kullanımı➡️ Sabah ve akşam cildinizi temizledikten sonra uyguluyorsunuz. 

Diğeri bahsedeceğim ürün ise leke kremi. Kremin asıl adı Freckle Solution Cream. Yine Target Pro'nun ürünü.  

 

Bu ürünün de bir kaç kere kullanmama rağmen sivilce lekelerinde etkisi olduğunu düşünüyorum. Ürünler bittikten sonra bir yazı daha yazacağım ve gerçekten bu lekeleri geçirirse kesinlikle tavsiye edeceğim. 

İlk baştaki deneyimlerimde olumlu yönde olduğu için bahsetmek istedim. Eğer almak isteyen olup da tereddütte kalırsa belki yardımcı olurum diye ^^ 🌝

Ve en sonda şunu eklemek istiyorum ; eğer ki kusursuz bir makyaj görünümü istiyorsanız ilk öncelikle cildinizi düzeltmelisiniz. Ana taban ne kadar elverişli olursa makyaj ürünleri de o kadar kusursuz gözükür. 🌚

Okuduğunuz için teşekkür ederim 💞. Bir daha ki yazıda görüşmek üzere 👋🏻

Yorumlar

  1. Merhaba ben kahverengi dogal durcak ama gozlerimi de büyük gostercek lens ariyorum lens hakkinda ki blogunuzu okudum da bana onerebilceginiz ozellikle suna bak diyebilceginiz bisey var mi acaba. Bi arada gozlerim koyu kahverengidir renkten ziyada gozlerimiz kocaman gözükmesini istiyorum ama lens oldugu belli olmasin ama hic anlamam lensten de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Geç gördüm kusuruma bakma ❤️❣️. Öncelikle gözlerin büyük mü bunu öğrensem iyi olur? ^^

      Sil
  2. Bu Japon ürünleri gözeneklerim için kullanıcam siz nasıl bulmuştunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım ürünlerinden fakat siz tam olarak ne için kullacaktınız? ^^

      Sil
  3. Ben lekeli ve kuru cilde sahibim.Jel yüz temizleyici ve leke serumunu kallandim.Gayet başarılı buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook sevindim ^^ Bende leke kremini çok etkili buluyorum

      Sil
  4. Merhaba beyazlatici etkili krem hakkında güncelleme yapabilir misiniz. Memnun kaldiniz mi . Bende yeni aldım. Hamilelikte oluşan ve güneşle iyice koyulasan cillerim için. Tereddüt ettiğim konu şu ki ürün sabah akşam tüm yuze uygulamak için gayet küçük yani. 10 gün sürmez biter. Siz nasıl uyguluyordunuz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar