RED VELVET JOY, EXID HANI KIRIMIZISI SAÇLAR NASIL ELDE EDİLİR?


Merhaba arkadaşlar! Bugün yine kpop idollerine benzeme Challenge falan diyormuşum. Şaka şaka ~ 😏😂

Benim kpop idollerinde görüp beğendiğim ve Türkiye'de satılan hiç bir boya ile senelerdir elde edemediğim bu ateş kırmızısından bahsedeceğim. 🔥


Ben aslında buna Park Bom kırmızısı diyorum. Can't nobody izlediğim günden beri her zaman uzun ve ateş kırmızısı saçlarım olsun isterdim ama nafile. En cırtlak kırmızı bile pertti tabi, denemelerimi hiç sormayın.

Bir kere daha manic panic'e teşekkür ediyorum. Gerçekten fotoğrafta neyse gerçekte de o! Tıpatıp aynısı!

Ben seneler sonra o sadece fotoğraflarda gördüğüm rengi elde ettim hemde çok basit şekilde!

Manic panic'i daha etkili ve verimli kullanma metotları var. Bunları başka bir yazımda açıklamıştım.(Yazıya gitmek için tıklayın.)

Saçınız sarı ya da açık bir renk olmalı bu boyanın tutması için. Ben boyamadan önce saçlarım açık griydi. 

Boyanın adı Manic Panic Infra Red. En koyu tona sahip olan boyaymış bu manic panic markasında. Zaten yapısı çok fazla koyu bildiğiniz salça gibi. Rengide benzediği için boyayı ilk açtığımda bu salça herhalde falan diye düşündüm haha.

Boyayı beyaz renkli saç kremiyle kesinlikle karıştırın yoksa uygulaması çok zor oluyor. 

45 dakikadan sonra istediğiniz kadar bekleyebilirsiniz. 

Kalıcılık süresi 1 ay oldu çünkü ben saç kremi kullandım ve sık yıkadım. Fakat aktıktan sonra soluk turuncu falan olmadı bildiğimiz pembe renk oldu ve herkes çok beğendi o sıra saçlarımı. Gittikçe açılıp açık pembe olmuştu ama son evresini göremedim çünkü saçımı başka bir renge boyadım hihihi.

Birde diğer boyalar gibi yastığa falan akmıyor yani en azından bende öyle olmadı. Her banyoda kırmızılık akıyor tabi ondan da haberiniz olsun. 

Yine akmaması için pH dengeli, parabensiz, tuzsuz, parafinsiz, sülfatsız şampuan tercih edin. Eğer ihtiyacınız yoksa krem ya da maske kullanmayın.

Şimdi elde ettiğim rengi ve sırayla akıp hangi renk olduğunu göstereceğim. 

Güneş ışığı vurukenki hali 

 Normal Aydınlıktaki Hali

İlk gün evin içinde çektiğim hali 

5-6 yıkamadan sonraki hali 


1 ayın sonundaki hali

En son Joy güzelliğini eklemeden yapamam... 🙅! 
İşte en çok beni cezbeden buydu!!! 🔥

Bir yazının daha sonuna geldik. Eğer sizde saçlarınızı Park bom kırmızısına boyarsanız beni haberdar edin saçlarınızı merak ediyor olacağım. Bir dahaki sefere görüşürüz! ☁️




Yorumlar

  1. Merhabalar,

    Kızıl renk güzel olduğu kadar meşakkatli de bir renk. Ben uzun süredir saçlarımı kızıla boyuyorum hatta saçımı boyattığım ilk renk; kızıl. Beni çok uğraştırsa da kızıl rengi çok sevdiğim, kendime yakıştırdığım ve bu renkle özdeşleştiğim için bazen ayda bir bazen de iki ayda bir saçlarımı kızıla boyuyorum. Kızıl renkte dikkat etmemiz gereken noktalar; kızıl saçlara uygun bir şampuan kullanmak, saçı çok yıkamamak ve saçı fiziksel işlemlere çok maruz bırakmamak ve yoğun nemlendirme özelliği olan saç maskeleriyle her duşta saçlarımıza bakım yapmak. ♥ İzninizle ben de kızıl saç deneyimimle ilgili yazımı okumanız için sizinle paylaşmayı çok isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/disi-sizi-ici-beni-yakar-acisiyla-tatlisiyla-kizil-sac-yolculugum/ Güzel okumalar dilerim, sevgilerimle. 🍒

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar