[BAKIM] DÖKÜLEN SAÇLAR İÇİN KESİN ÇÖZÜM; FARMASİ SARIMSAKLI ŞAMPUAN! DÖKÜLEN SAÇLAR NASIL TEDAVİ EDİLİR? DÖKÜLEN SAÇLARA HANGİ ŞAMPUAN İYİ GELİR?

Herkese yeniden merhaba!! 🐣

Bugünün konusu dökülen saçlar ve dökülen saçın nasıl tedavi edileceği.. Ben bu sorunu Farmasi ile atlattım ve herkesinde denemesini istiyorum.Beni çok büyük bir dertten kurtardı bu şampuan ve üstelik tek dökülmesini engellemedi.Aynı zamanda da saçımı hiç olmadığı kadar uzattı.Benim saçlarım oldukça kuru ve de kıvırcık.Bu yüzden çok yavaş uzuyor.Bunun nedeni  dibinin çok geç yağlanması  ve dipten saçın yeterince beslenmemesi.Ama olsun ^__^ bunun artık bir çözümü var .Hem doğal hem Türk markası olan Farmasi, çoğu sorunu ortadan kaldırıyor 🌟.İlla ki kıvırcık ya da kuru saçlarda etkili değil tabi ki .Her tür saç yapısına etkili .Şimdi tedavi yoluna geçelim🌄



Dökülen Saçlar Nasıl Tedavi Edilir? Ben Uzamayan Saçlarımı Nasıl Tedavi Ettim?

İlk öncelikle size kendi hikayemi anlatacağım.Bundan 2 yıl önce 2014'te saçlarım röfleliydi ve iki katına kurumuştu.Uçları ise iğne gibi batıyordu o kadar feci sert ve de kuruydu.Çok bakımsız hissediyordum ve biran önce uzamasını istiyordum saçımın.Kuaförlere danışıyordum ama tam olarak anlatmıyorlardı.Serum kullan falan filan diyorlardı sadece..
Daha sonra biraz araştırdım ve suyun saçı uzattığını okudum.Bu sefer de sık sık yıkamaya başladım ama maalesef ki bu bütün saç tipleri için geçerli olan bir çözüm değildi... Saçlarım hem sarı olduğundan hemde çok fazla arındığından kurumuştu.(Saçlarınızı belirli günlere göre değil,kirlendiği zaman yıkamalısınız) Daha sonra tekrar kuaförle görüştüm ve bana -Sen ne yaparsan yap senin saçının yapısı bu ,çabuk uzamaz ! dedi... Hayallerim başıma yıkıldı tabi kendimi çok çaresiz ve bakımsız hissediyordum...
Sonra önüme Farmasi çıktı!! İnceledim baktım çok büyük iddaalarla savunuyor ürünlerini,dedim neden olmasın.. Sarımsaklı şampuanını satın aldım ve kullanmaya başladığımda saçlarım bir parmağın ucundan fazla değildi..😢

1 ay geçti 2 ay geçti.... Baktım saçlarım gerçekten de uzuyor!!😄Kulağıma yaklaşmıştı saçımın dibi o kadar sevindim ki size anlatamam.. Bu kadar şiddetle önermemin sebebi de bu.Kendi gözlerimle gördüm ve öyle ciddi bir danışman ve ya satıcı değilim.Sadece kendi ürünlerimi alabilmek için üye olmuş bir danışmanım ^^.


İşte benim saçlarımı
Farmasi Sarımsaklı Şampuan böyle uzattı ve gürleştirdi.Saçlarım zaten gür ve sıktı ,bu şampuan daha da güçlendirdi ve de her yönden normale çevirdi.(Sadece çok kuru olan saçlar için tek başına kullanılmaması gerekiyor,maskesiz kullanmayın eğer saçınız çok kuru ise ^^).Bende tabi zamanında hayallerimi başıma yıkan ve hiçbir şey olamaz bu saça! diyen kuaföre gününü göstermeye  gittim.
Kuaför şaşakaldı 😁😁 .. Yaa demek ki öyle atıp tutmayacaksın kardeşim!
Şimdi hala aynı kuaföre gidiyorum ve bana sık sık senin saçın çok çabuk uzuyor diyor 😄😄😃.. Bence siz siz olun,kim olursa olsun ilk kendi dediğinize bakın ve kendinize güvenin başkasına değil ^^ 🌅

Saçın yapısına göre değişir ama yine de bu şampuanı kullanmanızı tavsiye ediyorum.. Kuru saç yapısına sahip olanlar Sarımsaklı saç maskesiz kullanmasınlar.. Eğer çok saçım dökülüyor öyle böyle değil diyorsanız da Sarımsaklı şampuanın içine yine Farmasi'den satın alabileceğiniz
'Çay Ağacı Seumu' nu damlatıp kullanabilirsiniz.Şekli şemali şöyle birşey😁 ;


Bana ulaşak satın alabilirsiniz yada kendi sitesinden ayrıntılı şekilde bilgi alabilirsiniz
Farmasi 


Sizlere dökülen saçlar hakkında ve ya uzamayan saçlar hakkında bilgiler verdim.Umarım yardımcı olabilmişimdir💖..Saygılarımla ve sevgilerimle SAĞLICAKLA KALIN!🌈




Yorumlar

  1. How to create a new tattoo in titanium belly rings - Titsanium
    Your new tattoo will be titanium tube crafted by blending citizen eco drive titanium watch titanium and stainless citizen eco drive titanium watch elements. These titanium ion color elements help create a titanium pots and pans natural texture. This is called the stainless steel

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar