[K-POP IDOLLERİ]WINNER MINO'NUN G-DRAGON'A BENZERLİĞİ!!! YOKSA GD'NİN PABUCU DAMA ATILMAYA MI ÇALIŞILIYOR?




Herkese Merhabalar!!! 👋

Winner grubundan Mino'nun ,G-dragon'a 
nasıl benzediğinden bahsedeceğim... Yok artık ne alakası var dediğinizi duyar gibiyim,GD o kimse onun yerine geçemez de diyorsunuz şu an :D ... Ama bekleyin ve okuyun,aşağı indikçe sizde benzeteceksiniz.

İlk olarak nasıl farkettiğimi sizlere anlatacağım.Günlerden bir gün MOBB'u(MINO VE BOBBY'nin alt grubu) inceliyordum ve FULL HOUSE klibini izlemeye başladım.Bir sahnede GD'de geldi,tabi ben uçuyorum başka bir klipte gördüm diye(Televizyona çıkan çocuğunu gören anne misali) 😁.Baktım CL'de var dedim Allah Allah bir klipte iki konuk idol :D .İzlemeye devam ettim ve her zaman ki gibi ilk işim olan kız kardeşime gösterdim.



GD'nin sahnesini bekliyorum tabi,gelir gelmez dedim ki;
-Baaaaaakkkkkkkk!!!!!!!!CİDİ DE VARRRRR SELMAAAĞĞĞĞ



Oda demez mi ;

-ABLA O CİDİ DEĞİL! MINO O!
diye !!  ......



Ben tabi anlam karmaşası yaşıyorum o anda ve hala da ısrar ediyorum GD olduğuna o kadar eminim yani :D .Öyle bir ısrar ki benimki Mino kendisinin Mino olduğunu açıklamaya gelse ona iki tane tokat atıp sen Cidi'sin! diyeceğim yani .(GD =CİDİ :D)


O şokla ve en sevdiğim kişiyi tanıyamamış olduğumu söyleyen,beni öldüren o iç sesle beraber hemen Google amcaya sordum...


Kötü haber tez duyulurmuş.....





Herşeyi anladıktan sonra Mino'yu şöyle baştan aşağıya iyice araştırdım.Aslında bu çocuk Taeyang'a da benziyor ama GD'ye olan benzerliği başka bir mevzu.



Sonra aklımda yeni sorular oluştu tabi ve bir fanın en büyük korkusu olan O KİŞİNİN YERİNE BAŞKA BİRİSİNİN GEÇMESİ!!! soruları aklımda yankılandı.Aslında hiç tereddüt edilecek bir mesele değil,GD'den bahsediyoruz :D ama hayır!olmaz!.. Benzese de hiçbir zaman onun kadar olamayacağını tüm dünyanın duyması lazım.(Kindar düşmanların bile böyle amaçları yok😂)


Araştırdım ki baktım,bunu benden önce farkedenler de olmuş.Onlarda benimle aynı fikirde tabi :D.Bende bu dünyaya duyurma kısmını sizlerle gerçekleştiriyorum. :D :D Bir menejer kesildim adeta hatta daha fazlası adı olmayan bir şey bu 😄😁.


Biran önce size de göstermek istiyorum hayatımın şokunu geçirten o hala inanmadığım benzerlik resimlerini... Ve ayrıca Mino'nun öne çıkması için yapılan bir şey olduğunu düşünüyorum.Zaten Gd'de son zamanlarda saldı kendini ya da sadece şimdilik görevi bu!... Neyse konumuza dönelim :D.


İlk olarak birinciden başlayalım:


Soldaki Mino(Ben hala GD olabileceğinden şüpheliyim:D) Sağdaki Bobby


Bu nasıl Mino ya?! Böyle Mino mu olurmuş?!
Olmaz!Olamaz ! Kabul etmiyorum :D ,bu cidigillerden resmen :D .Hala anlam karmaşasındayım........HELP ME!

Birde GD'nin şapkalı bir resmini koyayım.İdolleri tam bilmeyenler ,yeni hayran olanlar ya da kpop hayranı olmayanlar için :)




Buda bizim orjinal,şapkası olan,gülümsediğinde yüzünde güller açan,kalbimin sahibi,dünyanın en yakışıklısı(profesör abartıcı ben), GD gibi GD!!!!


Aslında GDSeverler için sadece GD desem,bu çocuk ona benziyor desem yeter biliyorum ama (benim için de öyle,ne kadar onu başkasıyla karıştırmış olsam da 😒)bilmeyenler için açıklamalıyım kızlar sorry🙏
Böyle yapmasaydım, herhangi birisi girdi diyelim,mesela annem gibi birisi :D.Bu blogu açardı ve açmasıyla kapatması bir olurdu bence :D .Çünkü cidiyi bilmeyen ona benzeyeni de bilmez.....Wow bu bir CİDİ ATASÖZÜ oldu :D :D...(GD'ye o kadar aşinayım ki ALIN BU CİDİ diye resim koymak biraz tuhaf geldi,ondan dolayı bu anlamsız açıklamalar😂)
Şu an anneme anne benziyorlar mı desem,annem ilk bakışta
-Kızım zaten 
bunlar aynı kişi değil mi der :D E ben bile öyle sanmışım anam mı sanmayacak hahahh 😂... Ne demişler kızına bak anasını al! 😂 (Ne kadar da atasözümsü bir kız)


İkinci resime gelelim Çingular;


Winner Mino



Uri CİDİ

Yorum yapamıyorum şu an............................................. Görünen cidi kılavuz istemezmiş,ne kadar da doğru..(Atasözü üzerine ciddi düşünmeye başladım:D)


Üçüncü benzerlik resmimize gelelim;



Soldaki Mino(Ben kesinlikle katılmıyorum)  Sağdaki ise Bobby





G-DRAGON'UMUZ


Tamam hadi diyorum ki diğerleri Mino'ydu kabul etmiş varsayıyorum kendimi.. ARKADAŞIM BU NE O ZAMAN!
Ya ben herkesi CİDİ görüyorum ya da bilmiyorum dostlar bilmiyorum..........(Kendine gelmek için camdan atladı...)


Diğer Bir Resime Geçelim;

Winner Mino




MY BABY GD


Yüz hatları nasıl bu kadar benziyor???? Sanırım yeni blog başlığım ESTETİK İLE İSTEDİĞİNİZ KİŞİYE BENZEYEBİLİRSİNİZ olacak 😂😂


Ve Diğer Bir Resim;




Winner Mino





G-dragon


YOK ARTIK!!! YG'ye şikayette bulunmak için gidiyorum kızlar ben ....



Ve Diğer diğer diğer bir resim;




Winner Mino



G-dragon (Kendisi bebekım olur :D)


Beynim ERROR veriyor,🚨🚨


ve Diğer Diğer Diğer Resim;



Soldan Sağa- TaeYang , G-dragon, Mino

Demiştim ya bu çocuğu Taeyang'a da benzetmişler diye,onun bir örneği .Bence bunların ikisi kardeş!! Evet evet BULDUM!!!!(Birisi gerçekten öyle olduğunu söylesin yoksa hastane masraflarımı karşılayamadığı için batan bir YG görürsünüz) :D :D


Ve Son Diğer Resim;


Soldaki Winner Mino , Sağdaki G-dragon



BEN EŞİTTİR;


.................................................





BENCE HERKES BİR CİDİ !!! HEPİMİZ BİRER GD'YİZ! HADİ BAKALIM SORUN ÇÖZÜLMÜŞTÜR!




Saygılarımla ve sevgilerimle^^.....Umarım okurken eğlenmişsinizdir. Herhangi bir sorunuz ya da düşünceniz için hesabım a tıklayarak bana ulaşabilirsiniz! Bir daha ki  yazımda görüşmek üzere,hoşçakalın!


Yorumlar

  1. Evet gerçekten bakınca bende şok oldum hiç fark etmemiştim vay bee..

    YanıtlaSil
  2. Bak bi benzerlik daha şöyleyim sana GD ile pentagon E-DAWN Allahım bence aşırı benziyolar ama ağırlıklı olarak performansları yahu mv lerde
    Gd yi izlerken resmen Edawn
    GD ye çekmiş diyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar