[BAKIM] Yanmış Saçlar Nasıl Onarılır? Yanmış Saç Eski Haline Döner mi? Saçları Yananlar İçin %100 etkili Maske ve Bakım, Yanan Saçlar Ne Kadar Sürede Eski Haline Döner?


  ✨ Herkese Merhaba!


Evet bugün sizlere yanmış saçın nasıl onarıldığını ve yanan saçın nasıl eski haline getirildiğinden bahsedeceğim.🌈

Öncelikle ilk sorumuz olan Yanan Saçlar Eski Haline Döner Mi? Hemen cevaplayalım 😊




Evet dönebilir ancak uyguladığınız maskeler,saçınızın yapısı ve de saçınızın durumunun hangi aşamada olduğu çok önemli.

Bundan 6 ay önce Temmuz ayında malesef bende kuaför kurbanı oldum.Gerçekten bir meslek kaç yıl 

yapılırsa yapılsın önemli olan o kişinin ne kadar önemsediği ve işini ne kadar sevdiğidir...

Güveniyorsunuz hemde hiç o kadar kolay olmayan bir şey üzerine ama onların kendilerini profesyonelleştirmedikleri için her şey alt üst oluyor.

Eğer saçınız yandıysa ve ne yapacağınızı bilmiyorsanız,doğru adrestesiniz.Size bildiğim her şeyi anlatmaya çalışacağım ^^v..

Saçın Yanmış Olduğunu Nasıl Anlarız?

Saç yanığı;saçların kırılarak diplerine kadar
yıpranmasıdır.Keçe tüyü gibi olur,semsert ve mat olur. Elinizi kafanıza değdiremezsiniz bile çünkü oluk oluk dökülür.

Saç Ne Kadar Sürede Eski Haline Döner? 

Kesinlikle saçınızı ısıdan uzak tutmalısınız. Fön,düzleştirici,saç kurutma,çok sıcak su vb. gibi.Zaten saç sağlıklı yapısını kaybettiği için bunları yapsanız da güzel gözükmeyecektir. 

Sık sık doğal yağlar ile hazırladığınız maskeler yapmalı,kesinlikle ve kesinlikle 5 ay gibi bir süre boyadan uzak durmalı ve saç uçtan hava aldığı için kısalmasın diyorsanız dahi uçlarından biraz kestirmelisiniz.(Ya da kendiniz kesebilirseniz, kendiniz kesin :D.Hiçbir kuaföre güven olmuyor artık)..
Peki diyeceksiniz ki ben nereden bulacağım doğal yağ? Nasıl maske yapacağım? Ne kadar bekleteceğim?

Yanmış Saçlar Nasıl Onarılır?
Isıdan ve boyadan uzak tutmamız gerektiğini öğrendik. Bu aşamalardan sonra maskelerimizi uygulayabiliriz.👯



1.Maske: JOJOBA YAĞI MASKESİ

1 çay kaşığı biberiye yağı
4 yemek kaşığı jojoba yağı
Uygulanışı:
Malzemeleri güzelce birbirine karıştırın ve karışımı avuç içlerinize dökün.Saçlarınıza avuç içleriniz ve ellerinizle masaj yaparak saçlarınıza güzelce yedirin. Masaj işlemi bittikten sonra 25 dakika saçın emmesini bekleyin.Daha sonra ılık ve bol su ile durulayın.Bu karışımı saçınız çok kötü durumda ise haftada 2-3 kez ,değilse haftada bir uygulayabilirsiniz.(Yağları aktarlardan bulabilirsiniz)






2
.Maske: YUMURTA MASKESİ
1 Yumurta (Eğer saçınız uzun yada gür ise 2-3 yumurta kullanabilirsiniz.)
5 Tatlı kaşığı hindistan cevizi yağı(Yada 2-3 yumurtaya yetecek kadar.)

Uygulanışı:
Yağ ile yumurtayı birbirine karıştırın.Saç köklerinizden başlayıp ,uçlarına kadar uygulayın.Saç derinize de parmak uçlarınız ile masaj yapın. Saçlarınızı bir bone veya poşet içine alarak yarım saat bekletin.(Yumurta kaygan olduğu için iyice çırpmalısınız ve boneye almalısınız ki kuruyana kadar akmasın.).Daha sonra ılık su ile durulayınız.Bu karışımı 2 günde bir veya daha fazla yaparak saçlarınızın eski canlılığına kavuşmasını sağlayabilirsiniz.Ayrıca hindistan cevizi keskin ve güzel koktuğu için saçlarınız yumurta kokmaz. Aksine çok güzel kokar ve hindistan cevizi saçınızı nemledirecektir.Yanmış, çok kuru saçlar için idealdir ve etkilidir.

🌟    🌟   🌟


🎀Yağları aktarlardan bulabilirsiniz ya da çok etkili olan Farmasi kristal serumu kullanabilirsiniz. Farmasi'nin bu serumu gerçekten mükemmeldir ve saçlarınızın onarılmasında çok büyük rol oynar.🌟

   FARMASI CRYSTAL HAIR SERUM ✨



Eğer İncelemek isterseniz  Farmasi Offical Sitesi 👼

Önerdiğim ve kullandığım başka bir serum daha var .Watsonsdan satın alabilirsiniz ve maskelerinizi bununla yapabilisiniz ^^


🌟               🌟               🌟
Son olarak saçımın çok fazla kuru,mat ve yıpranık oladuğu için kuaförün bana verdiği Morfose Keratin Maskesi var.Nereden satın alabilirsiniz bilmiyorum ama yine de görmeniz için resim ekleyeceğim..Yanmış saçlara %99 etkili ve saçı yumuşatıp,yeniliyor ^^v 👯





            İşte bu arkadaşlar :)....



Umarım saçlarınız eski sağlığına geri döner ^^v✨.. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere💞... Eğer aklınızda kalan bir şey ya da herhangi bir sorunuz varsa bana mail adresimden 
(miami.0451@gmail.com) ya da kakaotalk'tan ulaşabilirsiniz (Kullanıcı Adım-14thDragon)
🎈



Yorumlar

  1. Yanan saçlarıma tek çözüm patentli keratin oldu bende kullandığım diğer hiç bir ürün veya kür işe yaramamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben @keratin eczanesinin keratinli yanan saç bakım setini kullanıyorum ve çok memnunum diğer arkadaşlara da tavsiye ederim.

      Sil
    2. Lütfen bana yardımcı olursan sevinirim saç uçlarım çok yanmış saçımı öyle görünce çok üzülüyorum lütfen bana iyi gelen bitkisel çözüm yolu önerirmisiniz

      Sil
  2. Ellerinize sağlık çok güzel yazmışsınız. çoğunu ben zaten bilen uygulayan biriyim, fakat bunlar saçlar yanmadan yıpranmadan önce çok etkili çok güzel oluyor. Saç yandıktan sonra mecburen ben keratin macun kullanıyorum. Önce sıvı katkısız keratin yükleyip üzerine de keratin macunu bekletiyorum, inanılmaz sonuç alıyorum resmen saçım yenden dirildi diyebilirim, üstelik 3 ay oldu hala etkisi devam ediyor.

    YanıtlaSil
  3. Yanmış saçlarıma her şeyi denedim evde bir sürü şey denedim duyduğum her ürünü aldım denedim hiç faydası olmadı ya bazı şeyler sürdüğüm zaman yumuşattı ama yıkayınca gene kötü oluyordu bu sebeple en son kestirmek için kuaföre gittim kendi kuaförüm saçımı yaktığı için başka bir kuaföre gittim artık daimi kuaförüm çünkü kurtardı beni likit keratin tavsiye etti bana saçlarım düzeld kestirmeye falan gerek kalmadı saçlarım eskisinden daha sağlıklı ve gür görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Yanmış saç düzelmiyor direk kestir diyenler artık bırakın bunları ya düzeliyormuş işte patentli keratin kullandıktan sonra saçlarım düzeldi şuan yanık falan yok.

    YanıtlaSil
  5. Saçlarım sürekli açık tonlarda oluyor zaten kendi saçlarım da çok koyu değil ama sürekli yıpranmış vaziyette saçlarım kestirsem bile hiç gitmiyor yıpranmışlık sürekli bakım yapmaya çalışıyorum ama onlarda sadece saçımdayken biraz güzel gösteriyor en son boyamada tamamen kötü oldu yanıklar oldu saçımda o yüzden artık kalıcı çözüm bulmaya çalışırken doğal keratin önerdi bir çok kişi bende o kadar çok kişi söyleyince almaya karar verdim araştırdım ama güvenemediğim için kararsızken patentli olanı buldum ve kullanmaya başladım saçlarımdaki yanıklar toparladı ve hatta yıpranmış görüntü bile olmuyor bunca zaman boşa para ve zaman harcamışım saçta bir sorun varsa patentli keratin kullanmak gerekiyormuş.

    YanıtlaSil
  6. Saçlarım beceriksiz kuaför yüzünden yandı mısır püskülü gibi şekilsiz tuhaf bir yapı ve renk oldu farklı bir kuaföre gittim kestirmeye ama kesmek yerine bana doğal keratin kullanmamı söyledi ürünlerden kendisinde varmış uyguladı ve saçlarım en azından biraz daha yumuşak ve güzel göründü hemen isimlerini falan aldım patentli falanmış güvenle kullandım doğal keratini ve saçlarım düzeldi ve saçlarımı da istediğim renge boyadım.

    YanıtlaSil
  7. Bunun hakkında yeni bir yazı yazacağım Hepinize çok iyi gelecek 💋

    YanıtlaSil
  8. Güzelim kesmeye kıyamadığım biricik saçlarımı kuaförcünün teki yaktı kesmemek adına komşumun ürünlerini akrabalarımın ürünlerini denedim en olumlu sonuç olarak liquid saç bakım seti oldu şuan çok memnunum bir bayan olarak saçlarım göz kamaştırıyor

    YanıtlaSil
  9. Güzel kürler paylaşmışsınız , benimde saçlarım yandı hemde omzuma kadar kısayken , sırf kesmemek adına peruk taktım doğal yağlar kürler denedim ama hepsi nafile işe yaramadı aklımda bir set vardı ama arkadaşlarım durmadan yanan saç kurtulamaz kesmelisin boşuna bir şeylere para verme dediler diye 6 ay yanık saçlarımla deprosyanda yaşadım ardından bana liquidin çok güzel bir firma olduğunu söylediler ve yanan saç bakım setinin de saçlarımı onaracağını söyledir bende dayanamadım ve aldım kısa sürede saçlarım keratinle toparlandı oldukça da memnun kaldım , bana saçlarını kes diyen arkadaşlarım şok oldular :D

    YanıtlaSil
  10. yanan yıpranan kırılarak kopan ve mat saçlarınız varsa saçlarınızda protein eksikliği var demektir. bunun tek çaresi saçlara keratin yüklemesi yapmaktır çünkü başka bakımlar karışımlar kürler yapmak anlık işe yarasada kalıcı etki yapmıyor tecrübe ile sabittir. tek çözüm uygun fiyatlı ve müşterisi ile hakikaten ilgilenen intense keratin bakım seti olacaktır.

    YanıtlaSil
  11. Saçlarıma sürekli boya yapıyorum önceden hep yanmış saçlarla gezerdim ve o kadar boyanmasına rağmen hep çirkin bir görüntüsü oluyordu evde keratin bakım yapmaya başladım şimdi hem güzel görünüyor hemde yaptığım boyalar bir işe yaramaya başladı boya yaparken liquid oilplex var onun sayesinde boyarken yıpranma da olmuyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar